[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja ik vond het hier net zo leuk
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ons? Ons? Ik heb eerder het idee dat jullie dezelfde persoon zijn... Zoniet dan sorry, evengoed even triest.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  3. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat jullie een waarschuwing krijgen, dat slowchat is flink verboden :).
     
  4. sorry woon nie in de buurt van tilburg
     
  5. ja wel in de buurt maar is toch weer effe rijden
     
  6. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor :p, maar ik ben een noob op dit forum :$
    wat bedoelen jullie met slowchat?
     
  7. ..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2004
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Slowchat is als het ware chatten op een forum. En het niet editten van je vorige post, maar een post reply doen. Hierdoor word het forum heel onoverzichtelijk en niet prettig leesbaar. En aangezien jullie dat constant doen, denk ik dat jullie een waarschuwing krijgen.
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ben absoluut NIET onder de indruk:), met zo'n gevoel van meerwaarde zul je ook nooit beter worden. je beweert nu weer zo goed te zijn, maar ik ken tientallen mensen die toch wel wat beter zijn, waaronder ik waarschijnlijk:cool:,(maar dat laat ik in het midden tot we tegen elkaar gespeeld hebben)


    voorbeeldje: (wel een van mijn beste, maar ok;))
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=26898152&player=SIC NL


    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=26816661&player=SIC NL


    kzal ook nog ff zoeken naar je negatieve reacties over halo, tot zo:)
     
  10. nou al geen reactied meer
     
  11. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    nahjah ok dan copycat, bedankt voor de tip.
    alleen als je heel de tijd edit en de rest blijft door posten, dan valt je post weg en kan je het opnieuw posten.
    ook lekker handig, btw die ene xwon ofzo, die zit me half met de dood te bedrijgen :p... mag dat? *)

    EDIT:
    ok ik heb begrijpt dat van slowchat gedoe.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  12. wat een nerd is die xwon
     
  13. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0

    KLik dan op de report button als je dat nodig vind, mods zijn er genoeg.

    OT: Stats zeggen niet alles. Hoop dat jullie dat niet vergeten.
     
  14. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals CopyCat 2k al aangeeft... laat dit geen slowchat topic worden. Het is een leuk onderwerp, maar hou je posts inhoudelijk en ga niet op de man spelen... tenzij iemand er om vraagt :+
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kweet t, dat zeg ik ook erbij in mijn reply. ik stoor me er alleen aan dat mensen met goede stats meteen denken dat ze ook echt goed zijn. je kan makkelijk level 15 worden als je in een goed team zit, dat vind ik jammer.
     
  16. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, met rumblepit het zelfde. Zit inmiddels op niveau 8, maar m'n ass wordt regelmatig gekicked door level 6. daarintegen, ik trap kont van level 11 spelers. :9

    al met al zeer tevreden met het stats systeem, je merkt dat je zelf beter wordt en de tegenstanders taaier.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    heb precies tzelfde, al ben ik dan vaak het laagste level:p

    kvind het stat systeem niet goed, individueel zou veel beter zijn geweest. zoals bij Return to Castle Wolfenstein _O_
     
  18. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Sic, ik snap niet echt de vergelijkenis met RTCW. In RTCW waren er geen levels, alleen kills, deaths en class. Of vergis ik me nu? Kan best want heb het echt al láng niet gespeeld ;).
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Sic de stats bij wolfie stelde op ten duur niks meer voor, omdat het stikte van de cheaters ;)
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    in RTCW waren er geen levels nee.
    kills,deaths,time,class
    maar het was wel individueel. hieraan kon je ook makkelijk zien of iemand goed was door te kijken naar zijn kill/death ratio van de afgelopen week/maand/totaal.

    bij Halo2 heb je dit niet, je bent compleet afhankelijk van het team waar je in speelt, alleen kun je het niet. als je dus samen met een paar van level 15 speelt, zul je zelf ook makkelijk naar level 13 kunnen komen (ook al ben je maar level 8 oid waard). Ik vind dit een krom systeem, willen ze clanmatches bevorderen ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina