1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    |:- _0/


    de ballen van een koe.... 8)
     
  2. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren toch geen cheaters? Xbl is zover ik weet cheatvrij. Ze maakte vaak een server voor 2 met een ''killer'' en een ''lozer''. De lozer deed niks behalve constant afgemaakt worden en steeds übersnel spawnen waardoor de killer über goede stats kreeg.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    dat is geen cheaten met ene code, maar gwoon cheate...ach, als men dat leuk vind.


    *zullen we maar ophouden over RTCW? Halo2 is de game hier:p
     
  4. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt, met team games schiet het aan de ene kant zijn doel voorbij, maar aan de andere kant, het gemiddelde level is in een team ook belangrijk.
    Wat door "jouw" level 8 wel omlaaag gehaald wordt dan. ben je het niveau "waardig" dan zul je ook veel sneller stijgen ipv dat de rest daalt.
    Op den duur word het dus wel recht getrokken.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke niet ? Dat ik team games verlies is niet mijn schuld. Ik doe altijd aan de objectives mee en heb bijna altijd 3:1 ratio of beter. Daarbij dus ook nog flagsaves, flagsteal, bombs planted etc etc....als je dan iets zegt kijk dan ook goed of zeg helemaal niks....... :confused:
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Welk ranking nummer komt in je friendslist te staan als anderen bij jouw kijken... je hebt namelijk verschillende ranks binnen één gamertag.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De hoogste. Maar volgens mij laten ze alleen je hoogste rank zien wanneer je in een clan zit, maar dat weet ik niet zeker.
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    M.a.w. ''Ik ben altijd super goed en verlies nooit, alleen dankzij mijn team''.
     
  9. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar grapje en kwam als een reactie op een eerdere opmerking van jou richting iemands andere stats... ;)

    Ik zal de eerste zijn die zal toegeven dat stats niet zaligmakend zijn, maar als je op de twee individuele onderdelen op 3 staat dan is dat niet al te hoog... hoog zou ik pas alles noemen boven de 15 staat. :+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij mij lijkt het vaak of dat sommige mensen niet weten hoe het spel werkt.

    Bijvoorbeeld wil ik de sniper rifle pakken pakt iemand anders hem. Dat is geen probleem, maar hij vergeet wel ammo mee te nemen. Of dat we de basis moeten verdedigen en dan rennen 4 man naar buiten om de Rocket Launcher te pakken.

    Komt er gewoon vaak op neer dat als je team zuigt (of 2 man ervan) je automatisch verliest. Daarmee bedoel ik dat ze niet weten hoe je moet verdedigen. Al ben je slecht. 1 man meer in de basis kan er wel voor zorgen dat ze de bom niet kunnen planten ook al zuigt die persoon.

    Tja als je die games nog maar 4-5 keer speelt kun je ook nog geen level 15 zijn ;)
     
  11. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu al 2 keer gehad dat tijdens een potje live in het begin mn beeldscherm als een gek zit te flippen. Lijkt wel alsof hij geen goed formaat kan vinden ofzo. Na een tijdje gaat dit weer weg, maar het is best irritant.

    Ik heb dit offline nog nooit gehad, weet iemand misshcien wat de oorzaak zou kunnen zijn?
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    een stervende tv...;)
    of misschien zit je kabel er neit goed in
     
  13. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sjezus waarom denk ik daar nou weer niet aan, zo ff checken
    :D
     
  14. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Niet lopen spammen a.u.b.
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik dacht eerst dat GForce niet normaal goed was, maar zijn stats zeggen wel anders.

    Heeft iemand al wat gehoord van de Downloadable Content?? Wil nieuwe maps. Ow ja één van de ergste dingen aan Halo2 vind ik toch wel dat je niet een custom game kunt maken waarbij iedereen kan joinen zoals bij rtcw. Dus niet via invites.. Misschien een idee voor een update _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  16. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Stats zeggen niet zo veel, je stats liggen eraan hoe vaak je speelt. Zegt voor de rest niet zoveel over iemand. Je kan dat pas zeggen wanneer je met iemand speelt. Misschien wilt tie zijn krachten wel bewijzen in ons toernooi.. kijk snel in mijn signature en meld je aan!
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit kan wel. Je kunt als host op een gegeven moment ergens op X drukken, dan kun je een private party aanmaken.
    Ik weet zoniet precies waar je het kunt doen maar het kan wel gewoon. Is ook handig in ranked games. Ben je net lekker bezig met 4 mensen en komt er een 5e persoon bij... Moet je in eens iets anders gaan doen :mad:
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja oke maar ik bedoelde eigenlijk dat bijvoorbeeld jij mijn server kon joinen door bij optimatch te kijken naar custom games en dan zag RIP's server en vanuit daar kon joinen..
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kijk dan bij games en dan stats ;). Ik wil je wel een keer HEAD2HEAD ownen als dat geen probleem voor jou is ? Voeg me maar toe als je durft _0/
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Was je alleen maar een beetje aant klote ;) .. Ik speel Halo 2 niet echt om stats maar gewoon voor de lol. Ik denk dat jij wel beter bent aangezien ik niet echt zo vaak het spel speel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina