1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh ik kan die statistics nie vinden hoor op bungie site, ik ben wel kippig dus kan iemand me zeggen waar?
     
  2. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf gisteren avond een hele tijd online gespeeld maar ik vind persoonlijk het systeem maar zwaar klote!

    Ik wil gewoon een game hosten voor b.v. 16 man zowel voor vrienden als voor onbekende maar dat wil helemaal niet lukken :'-( Kan alleen voor vrienden en/of clanmembers en wat dan als je vrienden niet online zijn?

    Ok dan denk je ik kies optimatch maar dan kun je helemaal niet kiezen van ik wil slayer of CF of die en die map....nee je word zomaar een match gegooid en dat kan CF of slayer etc. zijn :confused: Dat is al klote maar dan ben je net een lekker potje aan het spelen is de match afgelopen dan word je er uit gegooid en dan kun je weer lekker opnieuw gaan zoeken (wat ook nog redelijk lang duurt) en weet je weer niet wat je tewachten staat? Ik weet dat dit systeem wel het eerlijkst mogelijk is maar het is gewoon kloten!!

    Wat ik wil is wanneer ik in de party mode zit gewoon iedereen kan joinen netzoals normaal en lekker gewoon door kunnen spelen..

    Als ik iets niet goed doe of iemand weet hoe dat wel kan dan hoor ik dat graag... (Ben bang helaas dat dat niet kan:mad: )
     
  3. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Wo net 4 uur 8er elkaar ge-lived met Halo 2...

    We speelden eerst Zanzibar(Team Slayer) omdat we nog maar met z'n 2en(ik hoste) waren maar toen we met z'n 8en waren stapten we over naar Coagulation(CTF Classic) en op een gegeven moment speelden we 8 tegen 8 was echt GEWELDIG...
    Vooral om als iemand met een Ghost langskomt hem eraf te slaan..

    Eigenlijk wil ik nu meteen weer spelen maar ik moest stoppen om het 1 en ander te leren...

    P.S. Als iemand nog een potje wil L!ve-en voeg me maar toe---> NAAB NL
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik ga vanmiddag ook lekker aan de slag, ben ontzetten benieuwd over de multi, hoor genoeg positiefe verhalen _O_
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Bungie.net. onderin staat "Stats" die klik je aan en dan kan je links een gamertag invullen.
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bij jullie de bungie site ook erg traag met het laden van pagina`s en dat de pagina`s heel rommelig zijn?
     
  7. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik al gedaan maar nogsteeds geen geluid door mn headset :confused:
     
  8. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Danke :D
     
  9. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    als er iiemand zin heeft om een game te hosten met nog wat mensen van xbw ,dan zou dat wel vet zijn :) lekker spelen op de maps die we willen en nederlands praten :) hehe
    voeg me maar toe ofzo

    domme zebra is mijn gamertag
     
  10. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe :D
    Heb halo 2 net binnen
    Mijn gamertag is Milan NL
     
  11. martin100

    martin100 .....

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar vragen: moet je om te kunnen praten steeds dat witte knopje inhouden?
    En kan je met een geust alleen maar training ground spelen?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    A) ja als je met je team wilt praten ... Nee als je met mesen wilt praten die bij jou in de buurt staan

    B) Ja (de rest is rating)
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Halo 2 op xbox live is te vet voor woorden. Ik heb pas 1 potje gespeeld en was meteen 2e. Helaas moest ik meteen kappen omdat me pa thuis kwam, en ik mag eigenlijk niet xboxen vanwege me slechte rapport:9

    Wie heeft er zin om morgenochtend vanaf half 9 Halo 2 te doen online, dan heb ik namelijk het eerste uur vrij:p
     
  14. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Boys voeg mij maar toe---> NAAB NL

    Kga nu een game aanmaken...
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    idd :p
    Ben ik ook benieuwd naar.... *)
     
  16. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hoeft het knopje niet in te houden, één keer drukken iedere keer als je begint met praten. Het gaat namelijk automatisch uit als je ophoudt met praten.

    Staat ook in de manual trouwens! :D
     
  17. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje

    wlke game moet je eigelijk kiezen als je met een grote groep mensen slayer online wil spelen, want elke keer als ik bigteam battle kies krijg je allemaal van die opdrachten zit er ok slayer in thnx
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net de hele middag gespeelt, en omg wat is dat gaaf. :cool:

    Btw ik vind het systeem gewoon erg lekker werken. Wil je zelf weten wat voor match je wilt spelen dan heb je het geweldige party systeem waar je al je vrienden; en hun vrienden, in kan laten joinen en voor je het weet heb je 16 man. Wil je voor je ranking spelen dan is dat ook zo gebeurd. Ik vind het wel tof. :)
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog ff over die update, die is zodat je clans kan maken en joinen. Tenzij je Rainbow Six 3: Black Arrow hebt, moet je deze downloaden. Maar nog ff een vraagje over dat party game, als je dan je party op open hebt gezet, moet je dan gewoon wachten totdat de tegenstanders komen? Ik wil namelijk heel graag op Zanzibar CTF met 16 mensen spelen, maar t lukt me maar niet. Hulp plz??
     
  20. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    TITANIOUS en BigKabuto in tha house vanavond!! come on lets play.. dus add ons en lekker online'n }:] _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina