1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Map Pack

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 2 jul 2005.

  1. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja want voor halo1 heb je xbox live aangeschaft/in de "kast" 8)
    (kijkend naar je XBL gamertag)
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee waarom neem je dan de moeite hier te posten. Hier komen mensen die wel geïnteresseerd zijn, vind je het gek dat je fan-boys tegen komt 8) :cool:

    Ik heb het er wel voor over, ik heb wel live! maar die filmpjes en andere extra's vind ik ook wel leuk om te hebben. :p
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    heeft halo 2 ook ... maar dan moey je je tv anders instellen ... voor breedbeeld is de verticale split juist beter :)
     
  4. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    jo weet iemand of die maps er al zijn? of komen ze weer rond een uurtje of zes vanavond??????
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Net als alle andere downloads kunnen we deze vermoedelijk pas morgen ochtend verwachten ...(ze gaan meestal rond 16:00 in Amerika on-line) ... en hier is hter dan 10 uur later ;)
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net via Bungie.net dat iemand uit mijn lijst de nieuwe maps al aan het spelen was. Kan nu niet bij Live, maar de kans is dus groot dat ze al te downloaden zijn. :)
     
  7. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ZE ZIJN UIT!!! te downen op live!! kost een 10tje
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb de maps zijn te downloaden :)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En over 3 daagjes ligt de disc in de winkel :). Zijn jullie met xbox live toch nog goedkoper uit...
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar met live kan je ze niet op elke xbox zetten en heb je niet alle extra's.. coole frontpage nu trouwens :D
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zijn de maps het waard om te downloaden???
     
  12. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ckrs man O-) , nieuwe levels , 9 nieuwe levels die gewoon te meesterlijk zijn 8) INSANE 8)
     
  13. Flow

    Flow flowt op de gameflow

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhmmm... 5 nieuwe levels ;)
     
  14. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    plus die 4 andere. die al eerder uit waren.
    ik denk dat ie dat bedoeld.
     
  15. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Naast GotY ook de Splintercell-Classic Disc en spellen als Rainbow Six 3: Black Arrow en Ghost Recon: Island Thunder zijn min of meer ook expansionpacks, alleen zitten de levels uit het orgineel er niet bij. Net zoals de nieuwe Ghost Recon 2 die er aan zit te komen.

    Maar op de Demo-discs, zoals al eerder gezegd is, staat ook wel eens downloadable content op, die kun je zo op je HD zetten en je kameraad kan het erop zetten. Waarschijnlijk zal deze disc gewoon hetzelfde principe hebben. Als je slim bent, koop je gewoon met meerder kameraden deze disc. ben je met 4 man, kost dit je allemaal €5 per persoon, in plaats van €10. Ook een tip als je wel live hebt.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Even zeer off-topic; Is er ook een demo-disc met DLC van; PGR2 of RalliSportChallenge2?

    Weer on-topic;
    Veel plezier met de nieuwe maps jongens! Ik ga hem niet halen, heb geen LIVE en zo vaak multi ik nou ook niet eigenlijk.
     
  17. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag wat winkeltjes afgeweest (wist niet wanneer die uitkwam dus ik hoopte dat 'deskundig' personeel me kan helpen). Hier is het resultaat.

    E plaza
    Ik: "ik heb een vraagje over de Xbox, wanneer komt de Halo 2 Map Pack uit?"
    Verkoopster: [denkt na]
    "Sorry, daar heb ik nooit van gehoord."
    Free Record shop
    Ik: "ik heb een vraagje over de Xbox, wanneer komt de Halo 2 Map Pack uit?"
    Verkooper: "De wat?!?"
    Ik: "Er komt een soort uitbreidingset voor Halo2, met nieuwe maps en die zou rond deze tijd uitkomen."
    Verkoper: "Vraag maar bij de dixons, die hebben meer verstand van dat soort zaken. Je weet waar die zit?"
    Dixons
    Ik: "Ik heb een vraagje over de Xbox, wanneer komt de Halo 2 Map Pack uit?"
    Verkoopster: [kijkt me schaapachtig aan]
    [roept verkoopster 2]
    Verkopster 2: "Nog nooit van gehoord"
    Verkoper 3 komt erbij: "Weet je zeker dat er zoiets uit komt?"
    Ik: "Ja, in Amerika hebben ze hem net."
    Verkoopster 2: "Maar in Amerika hebben ze zulke Big Macs"
    [maakt een enorm gebaar met d'r armen]
    Verkoopster 1: "Over een paar maandjes komt ie vast en zeker naar Europa"

    |:- |:- |:-

    Morgen ga ik wel langs Replay (zag net op de site dat ie morgen uit komt), daar hebben ze volgens mij wel personeel wat mijn taal spreekt.
     
  18. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oww dat verklaard een hoop :{
    _O_


    Ik haal 'm gewoon bij mijn werk (bart smit) en dan breng ik hem terug, scheelt me ook weer 10 euro.
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    scheelt 20 euro ;)
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft Xbox L!ve, dus hij kan ze ook voor €10 downloaden, dat is voor hem de goedkoopste optie. Als hij de disc even leent en weer terug brengt, heeft hij hetzelfde als Downloadable Content en bespaart hem dus €10 O-).

    Maar dat verkopers bij veel van dat soort winkeltjes dat soort dingen niet kennen, gebeurt vaak zat. Heb ik zo vaak. Dat komt denk ik doordat veel mensen hier van alle belangrijke releases op de hoogte zijn en daar zijn het slechts verkopers, die hooguit in de computer kunnen checken of een spel binnen komt. Ik neem toch aan dat de Intertoys hier en ook bijvoorbeeld Bart Smit de disc wel heeft bij die aankomende release. Maar als je hem toch graag wil, dan kun je hem hier toch altijd pre-orderen. Weet je zeker dat hij er op tijd is, bespaart geld en je hebt hem bij de release
     

Deel Deze Pagina