1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Map Pack

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 2 jul 2005.

  1. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 Multiplayer Map Pack... Hij was gisteren al te koop, ik heb hem vandaag gehaald... Mooi hoesje, mooie manual en dus een disc er bij... Ik ga de maps straks op mijn Xbox gooien... Raar dat ik blijkbaar één van de weinigen ben die hem daadwerkelijk heeft (?)

    Maar goed... Een uitbreiding van Halo 2 is altijd leuk natuurlijk...

    O ja... Voordat men evt. losbarst hoe het kan dat ik de disc al heb, ik heb hem gescoord bij de gameshop in Den Haag...
     
  2. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn... ik moet nog w8ten op gcshop... door dat de vakantie tijd begonnen is duurt het ff langer dan normaal :'-( mijn bestelling staat nu al bijna een week op betaald en behandeling :'-( ach ja ik kan het ook zo zien als hij pas volgende week aankomt dan kan ik de maps wel direct in matchmaking spelen :D
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    de nieuwe mappen zijn mooi en vooral goed te spelen met CTF en Assualt
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :eek: dan ga ik hem vanmiddag ook maar halen. Ik heb der toch maar van afgezien om toen de game niet tepre-orden. Nu toch maar gewoon in de winkel halen, of gewoon via Xbw-preorder als hij vandaag niet in de winkel ligt.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn status is eindelijk op verzonden, morgen lekker spelen :)
     
  6. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je die DVD nou zeker weten in meerdere Xboxen gebruiken? Ik heb namelijk 2 Xboxen en zou het graag voor beiden gebruiken.
     
  7. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat kan , want ik heb het geinstalleerd op mijn xbox en op die van me neefjes;)
     
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand misschien het filmpje van de halo 2 map pack over Old Mombasa omdat ik alles via live heb gekocht heb ik die disc niet maar ik zou graag daar wel de bonus animatie van willen zien
     
  9. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo 2 Multiplayer pack ook al een paar dagen in bezit, maar ga de maps morgen pas goed uit testen, lekker lannen :) Is dat slechte weer toch nog ergens goed voor? :eek:
    Maar ik heb de meeste maps toch al even bekeken en ze hebben er twee op oude halo maps geinspireerd, maar Hang'em High remake zit er dus niet bij(nostalgie :'-( )
     
  10. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Volgens mij is die mappack ook op xbox live tedownloaden voor € 9,99. Daar ziten 9 maps in, of is dat niet het mappack?!?!??!
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah dat is het Mappack voor 10 euro er bij heb je een disc een hoesje etc en een intervieuw :) die koop ik liever gewoon als collecters item.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar dat zijn 5 maps (9,95, ), die andere zijn gratis te downloaden. Old mombasa filmpje is grappig, maar niet meer dan dat.
     
  13. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    hebben ze er ook bots in gedaan? want halo2 1 vs 1 begint een beetje saai te worden, en live lijkt me nou ook niet zo geweldig.
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Moet je voor de gein maar ff een trial van live regelen. Dan weet ik zeker dat je het dope gaat vinden.

    Ik dacht ook altijd dat live is niks voor mij maar voor nerds die geen vrienden hebben. Todat ik het een keer probeerde. Nou ik koop dus straks gewoon een 360 puur alleen voor de live mogelijkheden.
     
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    maar niemand heeft het filmpje over old mombasa of weet waar ik het kan downloaden/bekijken???
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het hoesje eens bekeken in de winkel, en er staat op dat je de maps in de herfst gratis kan downloaden. Dan ga ik er nu niet voor betalen..
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    De eerste map(s) worden imo 31 augustus gratis, en in de weken daarop volgen de andere maps.
     
  19. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt volgens mij het hele pack met de 5 laatste maps gratis.
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden ze nou eindelijk opgenomen in de match making :confused: ??
    Het zal wel weer 11 juli in de middag voor de amerikanen worden...
     

Deel Deze Pagina