1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Map Pack

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 2 jul 2005.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb s'middags zijn de amerikanen wakker
     
  2. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze nemen de nieuwe maps (waar volop gecheat wordt) mee in alle playlists, zouden ze dan eigenlijk niet moeten wachten tot dat verholpen is?
     
  3. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Multiplayer Map pack cd doet het niet. Als ik het er in stop krijg ik eerst een raar getik te horen van me cd-drive en daarna krijg ik in beeld dat de cd niet herkent wordt. Ben al terug geweest naar de winkel maar bij hun xbox doet tie het wel. Ik heb ook al een lensreiniger gebruikt voor me xbox maar dat helpt ook niet. Wie kan mij helpen?
     
  4. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me nu echt de schijt te krijgen aan Gcshop vakantie tijd! Mijn bestelling is al een week lang niet in behandeling genomen. Terwijl vrienden van mij hun cd al binnen hebben gekregen en hebben op de zelfde dag als ik de Halo 2: Map Pack bestelt bij gcshop :mad:
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ouch.. das niet zo fijn.. kan je niet cancellen en gewoon ergens anders halen?
     
  6. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... is nu al telaat eer ik mijn geld dan weer terug heb... draaid gcshop weer volle diensten... Maar dit zuigt gewoon ik ben dit ook niet gewend van gcshop maar ja tis hopelijk de eerste klacht en de laatste!
     
  7. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Een vriend van me werkt bij de plaatstelijk Intertoys. Omdat hij daar games maag lenen en je de Halo 2 MMP disc onbeperkt kunt gebruiken heb ik alles gratis geupload en ben metten langs een aantal vrienden gegaan met ook een Xbox.
     
  8. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel blokjes ruimte neemt de MP eigenlijk in? Ik weet niet hoeveel blokjes er in het totaal op een Xbox zitten, maar ik weet wel dat er bij mij kei veel CD's in het geheugen zitten.
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    je kunt keiveel cd's op je xbox zetten, het is een klein wonder als je harde schijf vol zit.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mijn schijf is al bijna vol :eek:. Nog 12315 blocks over :{ Heb dan ook meer dan 60 cd's. Maarja heb ook nog een MemoryCard van 502 bloks :+

    25000 blocks ongeveer
     
  11. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik hem, de map pack. Het filmpje met de maps en de makers erbj is supervet, m'n handen beginnen te jeuken. Nu nog ff regelen dat m'n vrienden eerder terug komen van vakantie O-) . Bij eentje (die een Xbox heeft) gaat het misschien lukken, hij verveelt zich in Ameland en hij zou tochmet de trein terug komen. Kan hij net zo goed eerder naar huis komen.
     

Deel Deze Pagina