Mijn leven is de computer. Maar als die maps 6 voor 2 kosten, dan kost het dus 51 euro. Dat is dus bijna net zo veel als het spel zelf!
Ik lees nergens dat er €6,- voor 2 multiplayer maps moet worden betaald? Jammer dat Hang 'm High niet meer terugkomt, maar daar komen nog betere voor terug.. we zullen zien!
Ik denk dat als deze maps komen ik ze niet zo lang meer zou spelen, en al helemaal niet als het 6,- euro voor 2 maps is...
YES YES!!! wizard komt terug . ennuh, waarom zouden ze niet in matchmaking komen? Volgens mij kunnen ze je best verplichten de gratis maps de downloaden. wat ze [hopelijk] niet zullen doen is de maps waarvoor je moet betalen in matchmaking te zetten. Want ik ga echt nie meer dan 10 euro geven voor al die maps bij elkaar. edit: wat heb je trouwens aan die nieuwe maps? Als ze nou eerst iets doen aan die verekte cheaters... Dan zou het wel leuk zijn.
Ze zullen 2 aparte matchmaking list maken. 1 voor content download en 1 voor mensen met premuim download. Je hebt dus de gewone team slayer list maar er komt ook nog een premuim team slayer list. En als alles in de zomer gratis is wordt er gewoon weer 1 lijst van gemaakt.
ok, dus als ik het goed begrijp.... We hebben nu al moeite met een game vinden in matchmaking. Nu komt 2 v 2 erbij op de matchmaking lijst, nu krijg je wel games in 2v2 maar nog minder games in de andere lijsten. En nu komen ze met een 2e matchmaking lijst... die mensen bij bungie zijn gek.
Ik moet zeggen dat ik nu wel een beetje spijt heb gekregen dat ik Live heb opgezegd. Aantal glitches gefixt, nieuwe maps...
PM me even een linkje waar ik die kan bestellen als je wilt? Eventjes de screens maar gepost. Ziet er erg mooi en goed uit. Voor die stad lijkt me leuk.
stonden al in de beginpost en als je goed bij bungie leest zit het tamelijk vreemd in elkaar eerste 2 maps zijn gratis de andere 2 6euries en de rest komen later of zo maja ik wil weten wanneer die maps op dvd uitkomen aan de ene kant vind ik het wel jammer dat swordflying word gefixt was best leuk en je had er totaal nix aan als je echt in een battle zat.
Zitten ze wel. Je krijgt namelijk een optie waarbij je kan aanklikken of je die maps in de rotatie wilt of niet. Die komen eind april/begin mei.
k koop die disc wel, hoewel ik wel al sinds het begin live "live enabled" ben.. Het is gwoon een te leuke goodie
Idee hey mensen, als we nu met een paar mensen hier afspreken om samen die disc te kopen en dan naar elkaar door te sturen??? Het enige wat je met die disc doet is die levels op je xbox zetten en vervolgens pleur je die disc in een hoekje. Op die manier kunnen we met bijvoorbeeld 10 mensen 2 euro per persoon doen?? Lijkt me een mooie oplossing. @mods dit is toch niet illegaal ofzo toch? gewoon creatief omgaan met de mogelijkheden!
Zo 2 maps gratis, dan 2 tegelijkertijd die 5 euro gaan kosten, en dan nog ergens 5 maps voor 10 euro. Dan ben je al bijna net zoveel kwijt voor die maps als je ze download, dan als je ze op een dvd'tje koopt..... Wel over nagedacht dat ze niet alles tegelijk doen, omdat anders een tering groot deel van internet plat valt
Ziet er echt goed uit! Jammer dat de cd met alles erop en eraan niet gelijk in de winkels ligt met de downloading, wordt voor mij dus eerst de premium downloaden en een paar maanden later ook de cd kopen. jammer