1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

1. asonto

asonto halo2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet te pistol die is veel te overpowerd en dan is het niet leuk meer gaat iedereen moet een pisol lopen knallen

2. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is veel beter dan de nieuwe pistol.

3. asonto

asonto halo2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je een goede combo doet met de pistol kan hem veel sneller dood hebben dan met de pistol van halo1 maar het is niet leuk als iedereen met een pistol gaat lopen, variatie is veel leuker.

4. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dus egt heel weinig mensen weten deze combo [plasma + plasma]= no reload

5. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    = dikke onzin vriend :confused:

Speel zovaak op midship met dual plasma en dat ding moet best snel reloaden/oververhitten

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's waar. Maar dat ding is echt superslap. Een slechter wapen ken ik niet.

7. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat je zo iedereen makkelijk kan overrijden. Ik heb een keer op een LAN met 16 man waaronder zeer ervaren spelers een rampage gehad door alleen maar met een ghost te gaan :confused:

8. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet. Als je met een smg en pistel gaat ben je sterker dan plasma rifle+smg en smg+smg ( als je goed aimt natuurlijk)

9. Xavearr

Xavearr Don't Think, Just Do

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost zijn makkelijk te ontwijken, ook al zit je met 16 man. Jump on time, Kijk naar beneden en schieten en draaien... Alleen als hij gaat schieten, mjah, dan ben je de sigaar :)

10. asonto

asonto halo2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dan ken je hem nog proberen te boarden dat kan ook nog wel als je met 16 pers. free4all doet.

11. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    het pistool uit halo1 zag er ook veel doper uit vind ik je heb tenminste weer wat in je hand. en de rifle uit halo1 is ook veel beter lekker veel ammo en je schiet het ook niet zo snel op.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de riffle uit halo 1 helemaal niet zo goed. Niet dat hij slecht was maar ik hou er niet zo van. Hij maakt wel een mooi geluid. *) Heb ik liever de nieuwe uit halo 2.

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    die rifle uit 1 is de slechtste gun van halo 1!!!! je sgiet niets raak tenzij je 2 cm van um af staat.

maar ff on-topic wannneer verwachten jullie de maps het zou mij nix verbazen als ze er over 2 weken al zijn :D

14. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, weer een newbie erbij. Dat ding is als je dual wield stukken beter dan de SMG, en in de helft van de gevallen versla je het zwaard gastje er ook mee...

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou stukken beter als een smg combo. Die smg combo schiet ten minste recht vooruit. Die plasma combo is best lastig te plaatsen als iemand op 5 meter afstand alle kanten opduikt.

16. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon plasma pistol en normale pistol. Own je de hele tent mee. En als er geen pistol voorhanden is , battle rifle erbij.

SMG + Plasma rifle is mijn 2e optie.

Owja die maps komen over 3 a 4 weken dus je ken nog wel even wachten. En er komen tegelijk bugfixes en er zijn een zooi glitches uitgehaald. Voor de rest wordt cheater beter tegengehouden.

Miss is dit al gepost, maar dit is alles wat ik ervan weet :p.

17. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op Hang 'm High, Sidewinder (alleen dan wel kleiner of meerder voertuigen zodat je je snel met veel mensen tegelijk naar de andere basis kan begeven. En een groter gangenstelsel ondergronds zal ook cool zijn. Voor de rest echt vet level), verder hoop ik op een totaal nieuw level. Maar dat zal er voor nu niet inzitten. Het maakt me eigenlijk ook niks uit, ik vermaak me nog steeds prima met Zanzibar, Coagulation, Lock Out enz enz.. gewoon geweldig spel _O_

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat ze moetne doen is een map editor als downloadeble content maken dat zou zoooo ruig.

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    wooow :D een perfect idee :)

20. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker weten een vet idee. _O_ _O_

Deel Deze Pagina