nee niet te pistol die is veel te overpowerd en dan is het niet leuk meer gaat iedereen moet een pisol lopen knallen
als je een goede combo doet met de pistol kan hem veel sneller dood hebben dan met de pistol van halo1 maar het is niet leuk als iedereen met een pistol gaat lopen, variatie is veel leuker.
= dikke onzin vriend Speel zovaak op midship met dual plasma en dat ding moet best snel reloaden/oververhitten
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat je zo iedereen makkelijk kan overrijden. Ik heb een keer op een LAN met 16 man waaronder zeer ervaren spelers een rampage gehad door alleen maar met een ghost te gaan
Vind ik niet. Als je met een smg en pistel gaat ben je sterker dan plasma rifle+smg en smg+smg ( als je goed aimt natuurlijk)
Ghost zijn makkelijk te ontwijken, ook al zit je met 16 man. Jump on time, Kijk naar beneden en schieten en draaien... Alleen als hij gaat schieten, mjah, dan ben je de sigaar
jah maar dan ken je hem nog proberen te boarden dat kan ook nog wel als je met 16 pers. free4all doet.
het pistool uit halo1 zag er ook veel doper uit vind ik je heb tenminste weer wat in je hand. en de rifle uit halo1 is ook veel beter lekker veel ammo en je schiet het ook niet zo snel op.
Ik vond de riffle uit halo 1 helemaal niet zo goed. Niet dat hij slecht was maar ik hou er niet zo van. Hij maakt wel een mooi geluid. *) Heb ik liever de nieuwe uit halo 2.
die rifle uit 1 is de slechtste gun van halo 1!!!! je sgiet niets raak tenzij je 2 cm van um af staat. maar ff on-topic wannneer verwachten jullie de maps het zou mij nix verbazen als ze er over 2 weken al zijn
OMG, weer een newbie erbij. Dat ding is als je dual wield stukken beter dan de SMG, en in de helft van de gevallen versla je het zwaard gastje er ook mee...
Nou stukken beter als een smg combo. Die smg combo schiet ten minste recht vooruit. Die plasma combo is best lastig te plaatsen als iemand op 5 meter afstand alle kanten opduikt.
Gewoon plasma pistol en normale pistol. Own je de hele tent mee. En als er geen pistol voorhanden is , battle rifle erbij. SMG + Plasma rifle is mijn 2e optie. Owja die maps komen over 3 a 4 weken dus je ken nog wel even wachten. En er komen tegelijk bugfixes en er zijn een zooi glitches uitgehaald. Voor de rest wordt cheater beter tegengehouden. Miss is dit al gepost, maar dit is alles wat ik ervan weet .
ik hoop op Hang 'm High, Sidewinder (alleen dan wel kleiner of meerder voertuigen zodat je je snel met veel mensen tegelijk naar de andere basis kan begeven. En een groter gangenstelsel ondergronds zal ook cool zijn. Voor de rest echt vet level), verder hoop ik op een totaal nieuw level. Maar dat zal er voor nu niet inzitten. Het maakt me eigenlijk ook niks uit, ik vermaak me nog steeds prima met Zanzibar, Coagulation, Lock Out enz enz.. gewoon geweldig spel