1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is die mapmaker van timesplitters 3 eigelijk goed weet iemand dat??
     
  2. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou dat ik het kon je vertellen. ik heb gisteren gezocht naar dat spel maar volgens mij is ie nog niet uit.
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej ik kom er ook net agter, maar lijkt me wel een vet spel zeg! miosgien wel vetter als halo 2
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gamespot heeft het volgende plaatje gepost

    [​IMG]
     
  5. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Meyt gedeeltes van andere levels zoals the prison als basis in sidewinder en een kelder als verkleinde sidewinder.
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    HOE VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een expansion pack!!!!! wel bagger dat het nog meer geld kost!!

    zo dat zijn veel uitroeptekse :D
     
  7. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    staat er ergens een datum bij???
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had het al gezien. En nee, er staat jammergenoeg geen datum bij. Maar ik ben benieuwd wat dit allemaal word.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    de collecters edition zal waarschijnlijk net als Halo2 65,00 euro kosten. anders is het 70,00 euro
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps :eek:, dat is veel. Dat zou ik er niet voor over hebben eerlijk gezegd.
     
  11. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    jah das idd wel veel maar ik denk dat ik hem wel koop en anders koopt me vader hem wel
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo! Heb jij een koel vader. Ik vind toch wel een beetje overdreven duur. Of vinden jullie het geld toch wel waard?
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bes wel mijn vader zou er niet eens over denke :eek:
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    het gaat over Halo2!
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er komen dus 9 maps

    Gister had ik het nog over de Ebgames meld in hun advertentie dat er negen (9!!) nieuwe multiplayer maps bij komen en een nieuwe cineamtic video. Waarschijnlijk is dit een teaser van een vervolg op Halo 2 of een nieuwe intro. Tevens komt op deze dvd een interview te staan van het bungie team. Echter is er wel een nadeel te noemen de nieuwe update is niet goedkoop, want de dvd gaat $20 kopen. Hopelijk word de content voor Xbox Live subscribers wel goedkoper.

    24 mei ligt deze game in de schappen. Ik neem aan dat deze dan voor E3 voor Xbox Livers beschikbaar komt. Ik denk dat ik zelf nog niet aan het spelen toe kom, omdat ik dan op het heerlijke strand van de Dominicaanse Republiek lig na te genieten van ons huwelijk.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    aha, je bedoelt dus dat er een game komt met een filmpje op een losse DVD (Xbox game) voor 20 euro.
    maar dan zal Micor$oft de content niet goedkoper maken.
    en is er ook nog info over de maps?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb een update (je hebt de originele Halo 2 nodig) ... er is nog niets bekend over de nieuwe maps .. wel dat dit er 9 zijn
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bungie is al gewoon schaamteloos dat ze die cheaters zo lang hun gang laten gaan. DC zou volgens mij gratis zijn, dan hadden ze volgens mij gezegd.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kijk bug fixes kost tijd .. en bungie heeft volgens mij nooit gezegd dat de content gratis zou worden :eek:
     
  20. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel hoor. ik heb het keer gelezen in een magazine, weet niet meer precies welke dat was. er stond dat na de release van halo2, bungie aan nieuwe maps ging werken, en dat de content download gratis zou zijn. ik zal eens even kijken of ik dat nog ergens terug kan vinden.
     

Deel Deze Pagina