1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ... het zal mee benieuwen ... eind deze week weten we meer ....

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je betaalt nu dus 60 euro voor een spel en nou wordt je verplicht om nog eens geld uit te geven aan de nieuwe maps en bugfixes?
    Ik vind het belachelijk. Bungie is al maanden de gamers aan het vertellen dat ze aan oplossingen werken voor het cheaten. Ondertussen blijven mensen maar cheaten en is voor mij de lol er af.
    Die bugfixes moeten ze gratis verspreiden, het kan toch niet zo zijn dat sommige wel deze fix hebben en anderen niet? (wel of niet kopen van de add-on)
    Ik kan me nog voorstellen dat de maps wat kosten, maar 20 euro vind ik overdreven.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bug fixes zijn gratis (voor xbox livers) ... maps kunnen mogelijk premium content worden ... en als je geen live hebt dan moet je betalen voor de extra content

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    precies my boeit het niet ik vind het allang vet dat er !!!!9!!!! nieuwe maps kome

5. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het echt belachelijk vinden als we voor die maps moeten betalen omdat er gezegd werd dat ze die garits zouden aanbieden, maar ik heb het er wel voor over.

6. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou nogal onlogisch zijn om die maps zomaar gratis te geven. Er is iig een hele tijd aan gewerkt. En het zijn er ook nog eens !9! Dat is het aantal maps gewoon verdubbeld! + Dit is de game die ook nog eens het meest gespeeld word over live!.

7. D-STR.com

D-STR.com Evil RaCoon

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. Bungie is niet gek.. natuurlijk moeten we daarvoor betalen: 9 nieuwe maps! Daar ben je met een team wel ff mee bezig. Ik heb het er zeker voor over!!!!

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch eerst even wachten wat voor maps dat zijn. Ben echt benieuwd wat voor maps dit worden. Zitten er trouwens ook remakes tussen of zijn het allemaal splik splinter nieuwe?

9. Tijmen

Tijmen Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Er worden remakes verwacht.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel uber ruig zijn:p

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed. Zullen vast wel de betere maps uit Halo 1 zijn zoals Hang 'm High etc. Ben benieuwd of er ook remakes in zitten van maps uit halo 2.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    waarom remakes van Halo2? ik heb liever remakes van Halo 1 maps

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik eigenlijk ook. Naar die maps van Halo 1 ben ik ook veel benieuwder. Het is ook al een hele tijd geleden dat je die hebt gespeeld. Maar geheel nieuwe maps is ook niet verkeerd hoor.

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het kan best dat het gratis wordt hoor. Omdat ze het beloofd zouden hebben, maar ook omdat als bepaalde mensen die maps niet hebben matchmaken niet goed meer loopt.

Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit geen premium content is. Ten eerste is er enorm veel tijd in gestoken en ten tweede is Microsoft er absoluut bewust van dat ze hier veel geld aan kunnen verdienen.

Mij maakt het ook niet uit als het Premium Content is of niet, het is het dubbel en dwars waard. :)

15. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 20,- dollar in U.S.A.

16. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er best wel voor betalen, want het zijn er dan ook wel _O_ 9 _O_ .
    Maar dan wil ik wel dat ze via xbox live een stuk goedkoper worden dan op de DVD (Zeg maar 7.5-10€ ). Dit zou ook gerechtvaardigd zijn omdat ze dan geen kosten voor het persen van de disc, het doosje, de verspreiding, de winstmarge v/d extra tussenpersoon,... hebben.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    20 piek is nog steeds veel voor 9 maps. Eerst afwachten, daarna kijken of ik het het waard vind.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    20 dollar is oneveer 15 euries he mense, hoewel de verzendkosten er waarschijnlijk ook bij zitte dus dan word het idd 20 euries

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm hij komt ook uit in Nederland hoor ... en waarschijnlijk kan je de ntsc versie van de disc alleen gebruiken met een NTSC xbox

20. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het wel helemaal gratis. Ze hebben in vroegere projecten voor Myth II Soulblighter gratis multiplayer maps uitgebracht en ook een hele extansion pack van Chimera (single/multiplayer story) uitgebracht en downloadable gezet op hun site.

Kwam overigens ook in de winkels als Chimera en Total Codex, maar was wel gratis voor degenen met internet.

Deel Deze Pagina