1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd op die van delta halo en regret, ik zag het ook al. Maar ik denk dat ze hang 'm high niet meer komt want ze gaan denk geen oude map op die dvd zetten.
     
  2. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegt hoef ik die oude troep uit halo 1 niet meer :9 natuurlijk zou ik er wel een paar terug willen zien maar het lijkt me egt sterk als dat gaat gebeuren.

    kijk ik zie het zo; wil je de experiance uit de mappen van halo 1 speel dan ook halo 1. ik wet cker dat als bungie de mappen uit halo 1 in halo 2 zou stoppen min. de helft daarvan ZWAAAR zou tegen vallen. kijk naar coag. onderhand is dit een van mijn leukste mappen [OA> CTF classic ed.] maar altijd als ik deze map speel met men clan tegen andere xbc spelers gaat iedereen [nouja bijna iedereen weg omdat ze deze map ruk vinden] en dan gaan ze ook nog zeggen ik wil de oude mappen terug ; DIT IS EEN OUDE MAP MONGOOOL.:p ok ik liet me eff meeslepen iig is het wel duidelijk neem ik aan
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Die Nieuwe levels zijn echt immens sexy. Dat stad leveltje trekt mij wel, beetje lekker shoppend schieten. Krijg je echt het gevoel dat je een steegje verderop aan het knallen bent. En wat mij betreft kunnen ze ook wel een vliegtuig van de marinier's partij er in doen, want de aliens hebben ook een banshee, Mee eens he?
     
  4. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik denk niet dat ze er nog een voertuig in doen en als ze er een in doen dan is het denk die quad maar misschien zit er nog wel een verrassing bij je weet maar nooit...
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, een nieuw voertuig zal er wel niet inzitten. Dat bewaren ze wel tot halo 3. Maar met de voertuigen die we nu hebben ben ik al zeer tevreden hoor. En hang 'm high vond ik wel vet maar die hoeft er nou niet precies in. Ik heb liever nieuwe vette maps. Ik ben echt super benieuwd naar New Bombassa.
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Gratis......alleen 2 maps toch.

    Ik had begrepen het volgende:

    eerste 2 maps = gratis
    volgende 2 maps = 5 dollar (euro)
    volgende 5 maps = 11 dollar (euro)

    Waarschijnlijk dus 16 dollar (euro) voor de Live abbonee i.p.v. 20

    Vind het eigenlijk nog veels te duur maar ja. Ze hadden het al gratis moeten leveren aangezien ze zo lang die cheaters hun gang laten gaan :confused:
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan dan zelf de maps uitziezen waar jij voor moet betalen. Of zijn die eerste 2 maps dan standaard?
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerste 2 zijn standaard (gratis), volgende 2 standaard, volgende 5 standaard (als je snap wat ik bedoel)
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh zo. Dus ze komen niet allemaal tegelijk uit?
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    neej ze komen niet allemaal tegelijk.

    voor live abbonnees is het trouwens in totaal ook 20 euro hoor!

    2 zijn er gratis
    2 zijn 5 euro PER STUK
    5 (pack) voor 10 euro
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je de nieuwe maps vaker van de dvd af kan halen? Ik heb 4 vrienden met een xbox. Dus dan zouden we samen de dvd kunnen halen, scheelt lekker in de kosten.
     
  12. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    yep lijkt me wel en anderes ga je het tog gewoon proberen en als het niet lukt ga je hem branden en als dat niet lukt dan moet je tog egt een nieuwe kopen :9 }:]
     
  13. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nu de maps van x-box live downlood. en die op een memorie unit zet. kun je ze dan bij een vriend uploden.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarschijnlijk wel. En dat scheelt dus ook in de kosten.
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb Heel vaak gebrobeert om Downloadable Content op me Memory-unit te Zetten maar het kan niet want als ik op me Downloadable Content druk kan ik hem niet KoppieƩren...
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek, normaal hoort dat toch wel zo. En toch zeker bij maps en dergelijke.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    het is al bekend he dat hang 'em high cker niet terugkomt!!!
    vind ik niet zo heel jammer ik zie lieverr fantastische nieuwe dan fantastische ouwe, als je begrijp wat ik bedoel
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat zei ik een aantal pagina's terug ook al, maar sommige mensen reageerden verontwaardigd op begrepen me niet. Echt jammer, het was de beste map uit deel 1 vind ik.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook een van de beste maps uit Halo 1 na beaver creek. Maar die zit er nu weer in. Als ze Beaver creek in Halo 2 stoppen mag Hang 'm High van mij er ook wel bij. Ik ben eigenlijk wel blij dat het allemaal nieuwe maps zijn. Als ze maar beter zijn als Hang 'm High vind ik het goed.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, hang em high wsat vet maar nieuwe maps lijken me toch vetter (gewoon omdat je die nog niet kent).
     

Deel Deze Pagina