tnx makker ik wist toch niet dat het van bungie.net kwam! waarom krijgen we in godsnaam dit level weer en niet hang m high!
ja dat weet ik KUBUS!! maar ik bedoel dat ik dan alleen longest zou willen hebben zodat het niet duurder word, vat je um???
ik kan echt niet wachten op de nieuwe maps. maar even wat anders, worden de statstieken nou ook allemaal gereset, zodat al die cheaters niet mee zo'n hoog level hebben? zoiets heb ik nl. gehoord maar weet het niet zeker.
Waarom gvd sidewinder niet. 4 vs 4 ctf was daar zo top. Krijgen we dat teleportlevel waar je helemaal gek van word.
Die Chiron level jah. Dat was echt de grootste horrormap van halo. Kan extreem lang duren, omdat mensen elkaar weinig vinden . En hoe komen ze erbij dat de meeste mensen dit gestemd hebben? Is het een flauwe 1-april grap ofzo
Dit is echt jammer. Dit vond ik toch ook 1 van de slechtste mappen uit halo 1. Die mensen weten toch zelf wel dat er veel betere maps in Halo 1 zaten...
Vond het wel een lachen map met al die Teleports . Na een tijdje spelen met vrienden weet je waar die Teleports op uit komen, en soms door beetje spieken op iemands scherm kan je hem aan de andere kant van de Teleport opwachten met een granaatje die je al van tevoren had gegooid, PERFECT ..
in dat bericht staat trouwens iets in de trent van: maar het level die jullie zo graag wilden komt er ook hoor
ja ze bedoelden die chiron level want dat was een keer met een poll hadden de fans op dat level gestemd als leukste level van halo 2 (ik hoop dat het een flauwe 1 april grap was van bungie )
Ja, maar ze gaan toch nooit een map uitbrengen waar gewoon een keer een boel mensen op heben gestemd. Bungie houd toch ook wel rekening met de rest van de wereld? Ze moeten gewoon een centrale poll hebben ergens op bungie.net ofzo zodat we kunnen stemmen.
New Bombassa ja. Dat is ook het level waar ik het meest op wacht. Ben ook benieuwd wat voor maps er nog aankomen.
Jah die lijkt mij ook heel vet! Maar welke map was nou DE map van halo1? Eerst dacht ik dat Blood Gultch (of hoe je het ook schrijft) DE map van halo1 was maar nu ik een tijdje deze thread volg vang ik tog wel op dat Hang 'm high door meer mensen beter gewaardeerd word dan blood gultch. Zelf vind ik Blood gultch het leukste level van halo1, welke jullie?
Hang 'm High natuurlijk. Die map was echt geweldig met al die pilaren en die ene bunker die je telkens probeerde te veroveren. Echt lollig.