1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, even om het hoekje kijken en wat granaten naar binnen gooien. En dat was ook nog zo'n lekker sniper plekje. Ook leuk dat je er via een heleboel kanten kon komen. Van boven zijkanten. En al die gangen.
     
  2. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond blood gulch het leukst! daar kon je zó leuk 2 vs 2 CTF spelen!
     
  3. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hang em high was de beste!!!!!!!!!
     
  4. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    4v4 CTF _O_ en sniperen op die richels _O_
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Deathmatch op Blood Gulch met z'n vieren was ook altijd gewelding. Daar kan Coagulation het niet bij halen.
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmz 4 vs 4 vind ik leuker in Coagulation dan in Blood Gulch.. maar asonto! Natuurlijk wordt er niet over Blood Gulch gesproken als beste map, want dit gaat over maps die in halo 2 moeten komen!!! en blood gulch zit er al in in de vorm van coagulation...

    Battle creak was ook erg leuk toch?
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat dan de vorige versie van Beaver Creek?
     
  8. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Battle creek / Beaver creek.. allebei keileuke maps :). Echt elke gametype is leuk daar.

    Verder vond ik van deel 1 prisoner egt goed. Zovaak gespeeld. Rockets 50 ( 1 on 1 ). Egt mooi. En op een lan met 8 man met rockets die hele level omver blazen 8)
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik vind gewoon dat ze die maps in Halo 2 mega groot moeten maken, tot nu toe vond ik de maps in Halo 1 & 2 klein en een beetje saai, er zijn wel leuke maar heel weinig.
    Ze zouden gewoon dus een mega grote map moeten maken met veel gebouwen en andere dingen, net zo iets als die map in Halo 2 waar je in die stad zit (een stukje ervan), alleen dan groter, veel groter, eigenlijks net zoiets als het single (en co-op) level in die stad, het tweede level was dat van het verhaal. Dan is het pas vet. Dan ruled het gewoon _O_
     
  10. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    "Jah je kan wel een lekker groot level maken maar dan kom je elkaar bijna nooit tegen heb je weleens waterworks gespeelt met zijn vieren? Dat is egt super saai dan kom je er misschien 1 gast tegen in 5 min. Maar voor LAN party's en voor Live zou het wel leuk kunnen zijn jah.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, precies. daarom vind ik waterworks ook een bout map!
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, waterworks is ook de enigste map die ik nog nooit heb gespeeld. Misschien wel een keer voor een Lan-Party maar dan lijkt mij deze map nog nix aan. Veelste groot en saai gebouwd. Speel veel liever: Foundation, Batlle Creak en Zanzibar....Dat zijn pas leuke levels. Je komt vaak gasten tegen en je hoeft niet eerst 3 uur tezoeken om een enemie tegen tekomen, zoals Coagulations/ Waterworks, Saai maps....
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Waterwork juist wel gaaf. Eindelijk een groot level waar je ook goed met een Banshee kunt rondvliegen. Genoeg plekken om je te verstoppen of te sniperen enz. Echt toppie!
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan kan je pas iemand neersnipen na 20 min dat schiet niet op, geef mij idd maar foundation, zanzibar, ascension of burial mounds en dan nog een map waar ik een schijthekel aan heb is ivory tower!!
     
  15. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej joh ivory tower is juist lache! Dan loop je daar en dan zie je iemand op je radar en dan denk je dat die om de hoek staat maar dan loopt die boven je en de volgende keer denk je dat die boven je loopt en dan loopt die naast je dan schrik je je egt helemaal lam. Dan lig je egt helemaal dubbel joh!
    En Beaver Creek spelen wij altijd met rockets dat is egt te gek! Dan sta je op die basissen en dan komt er 1 uit een basis lopen en dan schiet je vol zo'n rocket op zijn hoofd. :p
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat level gewoon saai, beaver creek is wel ok maar de king van kleine maps is wel foundation
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ivory Tower is niet saai. ik heb het laatst met zwaarden gespeeld. Echt gewelding hoor. Je kunt iemand daar ecjt zo mee laten schrikken.
     
  18. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je die nieuwe maps (die over zo'n 2 weken uitkomen) of je die op je hd moet zetten of wat?
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    @mzterchief, ik zeg niet dat hij saai IS, ik zeg dat IK hem saai VIND. ieder zijn mening.

    maar ja ik denk dat je ze op je harddisk moet zetten
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je dus gewoon downloaden voor poen. 6 Euro dacht ik. En kopen op DVD is 11 euro dacht ik. Er is verder nog niet superveel overbekend alleen nog maar 4 screens. Waaronder New Bombassa! Lijkt me echt een te vette map.
     

Deel Deze Pagina