1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ooooooooooooh, master! Dat sneeuw level ziet er ook dope uit! Old Bombassa is ook strak. Echt groot man! Ik heb trouwens liver gewoon dit nieuwe level inplaats van sidewinder hoor. Zo'n cool level vond ik dat niet. Bombassa word echt de max jonge!

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Resetheid

VaN HALO2??
    nee toch??
    mijn 'vriend' zit nu te spelen en is nog niet reset..!

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    jongetje, het is M-ombassa met de M *)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    wou, zo mooi! vooral Turf is lekker groot maar toch chaotisch!

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent een klein jongetje voor mij ja. _0/ New Mom of Bombassa. Wat maakt het ook uit. Het word in ieder geval een coole map. Zeker op al die daken etc.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    cker een colle map, die gecrashte scorpion is echt genials!!!!!!!!!!!!!!

7. alibi

alibi Guest

8. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, get over it! T was een teleurstelling! En om deze maps nu super te noemen gaat mij ook wel heeeel erg ver hoor. Gewoon een te dure toevoeging!

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    MENS!!! halo 2 was alleen een teleurstelling als je er teveel over had verwacht, aangezien dat bijna elke xbox gamer is, zijn er idd veel teleurstellingen. en toch speelt de meerderheid toch halo 2, wrom het is nou eenmaal de beste console-shooter allertijden. en nou niet gaan lullen dat halo 1 beter was, ga die maar lekker spelen dat is nou echt een bout game. en over deze maps die zijn gewoon erg vet!!! ok ze worden waarschijnlijk niet baanbrekend maar je kan alles zeggen wat je wilt maar ze zijn cker niet slecht (zo te zien). dus als je nog steeds niet over je trauma bent gekomen dat halo 2 minder was dan je dacht, ga dat dan maar in een andere thread plaatsen!!!

srry van mun off-topic geblaat maar hier kan ik gewoon nie tegen :D

10. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, Fanboys kunnen tegenwoordig al niet meer tegen humzelf. Ik heb ook gewacht op Halo 2 een tijd zelfs maar toen ie uitkwam knaagde er al meteen iets. Nog nooit van Splinter Cell Chaos Theory gehoord?

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heet smaak... Splinter Cell is vast een leuk spel. Maar mij boeit dat spel helemaal niet. Ik speel lekker Halo 2 omdat het gewoon een goede shooter is.
    Deze maps zijn zeker een goede toevoeging. Meer maps is (bijna) altijd beter omdat dit voor meer variatie in de gameplay zorgt en dan zijn er ook nog nieuwe dingen ingestopt. Een stratenmap voor close combat, een big team battle map met poorten e.d. Verder heb ik me nog niet in de maps verdiept, ik zie ze tegen die tijd wel op Live. Maar ik heb er nu al zin in :9

12. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb lekker al het nieuwe level gezien lalalalallalalalla "gemini" genaamt hehe. zou ik hem delen?? misschien als jullie heeeeeel erg aardig doen....

http://www.putfile.com/media.php?n=Gemini19

i know i'm the man. helaas deel ik vandaag geen handtekeningen meer uit.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind het niet echt geweldig allemaal. Die op de aarde en sneeuw level is wel leuk maar meer ook niet. Dat wat op halo afspeelt is een kut map

14. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    niet zo negatief. het komt doordat je de persoon niet egt goed ziet spelen

Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  15. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej die nieuwe map die jij showt ziet er kut uit is ook mijn mening

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je toch mooi gevonden, jammer dat het grootste deel van het filmpje een (zo goed als) zwarte vlek is.
    Ik vind het wel knap dat mensen nu al een map af kunnen zeiken terwijl ze hem niet eens gespeeld hebben. Je hebt een paar dingen gezien, dus de map is niet goed? Speel hem eerst een paar keer en oordeel dan of hij goed is.

17. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin de singleplayer map die er op lijkt ook veel te donker en kut

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    yeah right.. net alsof dat de map maakt.. Ik vind het gewoon een kut map.. + de halo2 gameplay erop en je maakt geen plezier.

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een vraag:

Mijn overbuurjongen en ik hebben _O_ l!ve _O_ maar nu is mijn vraag, als ik bijv die maps koop, kunnen we die maps dan op een memory card zetten zodat hij ze ook kan spelen :confused:

alvast bedankt

20. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze op Live koopt niet, als je ze op de disc koopt misschien (maar ik denk het eerlijk gezegd ook niet)

Deel Deze Pagina