1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb je ervaring :confused:

    Zoniet wat is je bron
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze op de disc koopt zul je ze wel op meerder exboxen kunnen gebruiken lijkt me. Ik geloof niet dat ze een beveiliging in elkaar knutselen om dit te voorkomen.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat niet. Maar op een memory card zetten gaat niet. De beste oplossing is dus gewoon om met wat vrienden wat geld bij te leggen en zo die maps kopen en bij iedereen op de xbox zetten. Kom je goedkoper uit en iedereen heeft de maps.
     
  4. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent gewoon iemand die veel dingen negatief benadert en halo 2 niet leuk vind. [niet goed in bent.]
     
  5. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Een mening is een mening laten we erover ophouden!
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    1. Ik ben niet slecht in Halo.
    2. Ik geef mijn mening over 1 van die maps en vind het kut. Ik geef 1 negatieve mening en meteen zijn al mijn benaderingen negatief :confused: Laat mij die mening hebben of schiet me anders neer.
    3. Jij bent iemand die altijd grappig probeert te zijn is het niet. Ik bedoel je wilt grappig zijn met je naam. Mega panty?? humorloze, levensloze aap mondje toe want dit is een forum en daar mag iedereen zijn mening zeggen capice _0/
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Je zegt dat je niet op de memory card kan zetten, dan moet iedereen toch gewoon 5,99 betalen, of zie ik dit fout :confused:
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de dvd zal het vast wel werken en anders kun je wachten tot de zomer. Het schijnt dat de levels dan allemaal gratis te downloaden worden.
     
  9. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je neemt je xbox mee naar je maat die de downloads al heeft. Zorg dat zijn gamertag op jou xbox komt te staan (dat gaat wel met een memory card) en je kan ze gratis downloaden op je vriend zijn naam, want die heeft er toch al voor betaald. Dit moet volgens mij werken heb met pgr2 ook mensen horen praten dat ze zo aan de downloads zijn gekomen.

    Ookal heb je geen xboxlive maar je kent wel iemand met live kan je via zijn gamertag toch aan de downloads komen.
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke..

    We hebben elkaars gamertag op elkaars xbox staan, dus als ik ze ga kopen, heeft hij ze ook gelijk :confused:
     
  11. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan hij ze hoogst waarschijnlijk ook downloaden, maar hoeft er dan niet voor te betalen.

    en over die disc: ik zou het gewoon een domme zet van bungie vinden als je hem op meerder xboxen kan gebruiken, als je het dan met zn 2en deelt, is het al goedkoper dan wanneer je het beide download. Gooi dan gewoon ook gelijk die download-prijs omlaag!
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Is er iemand die het zeker weet, anders ga ik die maps wel kopen.

    We hebben elkaars acount op elkaars xbox staan, dus misschien gaat dat dan automatisch ofzo, dat als hij bij hem thuis, op mijn acount inlogd, dat het automatisch gaat :{
     
  13. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    gast gewoon kopen. voor bungie heb je dat tog wel over !!
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk koop ik ze, maar als het goedkoper kan, dan doe ik dat :)
     
  15. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Okey Bungie dussss, geen AAA ontwikkelaar meer sinds een deel van het team is weg gegaan na Halo 1. Dat heb ik dus niet voor bungie over. Fanboy (nog een beschrijving van dat woord nodig?)... :{
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit dat nou dat dat deel is weggegaan na Halo 1. Het team is verdubbeld voor Halo 3. _0/
     
  17. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten..... En ontkent door MS.
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's niet waar. XBW heeft het zelf ook gezegd. En op de www.bungie.net heeft het in ieder geval ook gestaan.
     
  19. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar blijft punt 2. ???

    STFU of heb je gewoon geen geld??? ben je te arm??? ik heb liever dingen die ik vet vind origineel. dus houd gewoon je bek
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Whaha christvs pas maar op want anders komt nerdje butts in actie. Een beetje voor Bungie die maps kopen?? geef dan geld uit aan afrika.. In afrika hebben de mensen niks fouts gedaan, bungie heeft halo2 verkloot dus een beetje domme opmerking van je is het niet
     

Deel Deze Pagina