1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, reageer er dan gewoon niet op. Als jij hier wilt posten doe je dat toch gewoon. Let dan gewoon niet op dat gezeik.
     
  2. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit zo zielig ga is normaale posts posten dan en niet van die zielige kleuter niveau reacties neerzetten, en als jullie het zo graag willen uitvechten doe dit dan niet op dit forum. |:-
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zullen we het dan maar weer over Halo 2 hebben. Ik zou er trouwens wel 5 euro voor over hebben, als het maar een beetje mooie maps zijn en vooral groot met veel voertuigen.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, laten we er nou maar over kappen.

    Ja, ik zou er ook zeker 5 euro voor over hebben. Het zijn er tenslotte ook 9! En ze zien er ook verdomd goed uit. Echt origineel. Turf en New Mombassa etc. Heerlijke maps voor CTF. Ik kan echt niet wachten. En die mensen van Bungie spelen die op dit moment gewoon al! :mad: Kan ik echt niet uitstaan. :)
     
  5. asonto

    asonto halo2!!!!

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jah, maarja dat is het voordeel van bij bungie werken ;) . En hoe duur die maps zijn maakt mij eigelijk neit zo heel veel uit ik ben al blij "dat" ze komen.
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    maandag komen er toch 4 uit? ik koop in juni de cd wel, ik ga niet dubbel betalen (premium content en DVD halo uitbreiding)
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ikke niet hoor, echt super goede maps, maandag gewoon gelijk uit school die maps kopen :)
     
  8. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    is er mandag van die 4 levels een dvd in de winkel. of moet je ze van live downen
     
  9. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze downen via Live...twee gratis en twee tegen betaling...de DVD komt pas in de zomer in de winkel...en daar staan ze dan allemaal op plus wat behind the scenes materiaal.

    greetz
    ;)
     
  10. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2 andere maps zijn op 28 juni gratis te downloaden.
     
  11. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    lol : /

    je hebt een verkeerd beeld van me kneusje. |:- marja denk jij maar lekker verder hoe mijn leven is. hea. misschien word je wel een psychiator. VET . kun je nog meer denken over andere mensen hoe ze er uit zien hoe ze leven wat ze allemaal fout doen. ik zou dan wel oppassen met je kneuzige en negatiefe gedrag.
     
  12. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat waren die 2 maps waar je moest betalen ook al weer.
     
  13. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Turf + Sanctuary = premium [dus betaling]
    containment + warlock = autoupdate = gratis
     
  14. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je waarom reageer je dan zoo aangevrand niks beters te doen? Respecteer iemand anders ze mening. tjeeeesss
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, stop nou eens met dat kleuter gedrag man! Val mekaar anders lastig via de PM zodat wij er geen last van hebben. Maar wel jammer dat ze niet allemaal gelijk beschikbaar zijn. Het is wel voordeel dat we dan die maps al beetje gewend zijn en dat er dan nog komen. Ik wil ze echt allemaal man! Welke zijn het precies die het eerst komen? O.a. New Mombassa en Turf toch?
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit! Zoek je vrienden ofzo?! Zo word de thread trouwens ook wat onoverzichterlijker... |:- Waarom nou man? Praat nou eens gewoon fatsoenlijk over die maps. Okee,
    Ontopic dan maar weer: Vraagje, Heet dat level van New Mombassa ook gewoon New Momassa of is dat een van dat lijstje? Dacht het wel.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  17. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het level dat zich afspeelt in New Mombassa heet Turf. Vind ik persoonlijk een van de leukste van de 4 die maandag uitkomen :9 .
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik dacht dat dat sneeuw level Turf heette. Hoe heet dat dan?
     
  19. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    New Mombassa Level: Turf
    "sneuw level": Containment
    "Binnen level" zeg maar: Warlock
    "Buiten level": Sanctuary
     
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is het dan zo ver !!! _O_
    Eindelijk zijn de nieuwe maps te downen via Live .
     

Deel Deze Pagina