Valt turf echt zo tegen dan? O.a. quo grootte. Kan je dan wel over al die daken? En kan je verder nog iets met die scarab?
je kan nu walktroughs van elk level downloaden op redvsblue.com , voor de mensen die nog twijfelen of ze de killtacular pack gaan kopen of niet
Hahaha wat een grap.. GAan ze nu een expansion pack op halo 2 uitgeven met multiplayer maps.. Waar blijft de rest van de single player dan??
Neej valt wel mee, tartarus is net dood en MC gaat naar de aarde om de mensheid te redden, er is nog 1 prophet over en je weet alleen dat die naar de aarde gaat met een forrerunner chip. Misschien komen er wel 500 andere schepen mee, gaat de arbiter zij aan zij vechter met MC of blijven de mensen en elites vijanden. Het verhaal kan nog zoveel kanten op en daardoor word/blijft het heel spannend.
Hmm hier was het meer, lalala tartarus dood, nu nog ff naar aarde om.. WHAT? The ENd? The End mn Reet godverd*mme!! ik wil de aarde redden
Ik vind Turf denk ik beter dan COntainment... echt een st0er level. Edit: je kan op zowat alle daken.
Nog wat vraagjes. Kan je ook IN gebouwen in Turf? En is er ook een Scorpion in Turf? En zijn er in contaiment nog veel ondergrondse gangetjes ofzo of andere wegen? Die map lijkt me overigens ook heeeel cool. Maar hoe duur zijn ze nou in de winkel? En waar verkopen ze die precies. En valt dat dan onder DVD's of games of waar liggen die dan?
Ze zijn nu alleen via L!ve te downloaden. En als het goed is komen ze nog wel een keer uit in de winkel, toch? Damn, ik weet ook niet helemaal meer.
In Juni komt er een Expansion pack uit met daarop deze 4 maps + de resterende 5 + wat leuke extra's. Dit gaat zo'n 20 € kosten EDIT: Fardo was sneller
Okee merci jongens. En ik al denken dat die DVD nu al uit was. Dus de mensen die geen live! hebben moeten tot 20 mei flink pijn lijden... Ach, zonder live! speel je zowiezo minder maar het is wel jammer.
ach.. ik heb allang die maps. en ik speel via xbc ik had ze een uurtje later dan jullie via live! /Mod Proficiat met je omgebouwde xbox. je hoeft er niet trots op te zijn hoor... - !SIC! ben ik juist wel man. ik wou alleen aan jullie doorgeven dat niet alleen live spelers de mappen hebben _0/