je kunt geloof ik je chip uitzetten voor als je met originele spellen speelt. Dan kun je dus wel met halo 2 (origineel) op xboxlive
Dat is ook juist wat ik bedoel, Microsoft kondigde trots aan dat bij halo 2 je Harddisk en xbox gescand werden (ookal had je je chip uit) en dat je dan meteen gebanned werd. Maargoed laten we maar weer verder gaan over de nieuwe Halo 2 maps. Die 2 maps worden gratig staat erbij (free on june 28 ofzo toch?) dan wacht ik daar wel op natuurlijk
Mijn ervaring met Xbox connect: -Weinig servers -Te veel FW servers die zeggen dat ik niet kan joinen -servers met meer dan 6 man laggen altijd als de p*st. -PAL en NTSC probleem, zorgt ook voor laggy servers. Mijn ervaring met Xbox Live: -Veel servers -9 van de 10 kan je joinen. -Servers met 16 man hebben relatief weinig last van LAG -Geen regio gezeik. -Een handige friends list. Conclusie: -Xbox Live 0wNed Xbox Connect
ZO'n fabel is het niet. Een vriend van me is het naleijk overkomen, hij had een paar maanden nadat hij Xbox erop had gezet een chip in zijn Xbox laten aanbrengen, en 3x raden wie er naar 2 weken gebanned werdt van Xbox Live...
Ik vind het raar dat ze je alleen bannen. Het is toch strafbaar om dat te doen? Moeten ze ook een boete gaan geven enzo...
Logish toch of spreek ik nu een andere taal...durf eens een game te kopen zou ik zeggen...dit soort mensen maakt de games industrie nog een keer kapot... Gewoon legaal blijven is het motto denk ik... nogmaals Bannen die handel Greetz
Hallo, ze kopen het spel waarmee ze live gaan, en de live licentie. geen enkele reden om te bannen dus.
Mee eens in zoverre ja je koopt de game...en ja je mag dan live spelen (je hebt immers ook de live licentie....however...je Xbox is gemod...dus ben je niet goed bezig....dus ff chip eruit...originele harde schijf er weer in stoppen...en hopla je wordt weer geacepteerd...regels zijn regels denk ik toch....... Dus ik denk dat ze daar wel enigzins gelijk in hebben. voor de rest zal het mij worst wezen...ik heb ervoor gekozen het op een legale "lees" not modified Xbox" te spelen...en dan heb je dat soort shit niet Greetz
Maar zo gaat het dus wel dat is een maat van mij ook al overkomen. Probeer het anders zelf maar eens uit. Maareeeh wanneer kom je die nieuwe levels nou eens tegen in MM.
Ja, volgens mij valt dat ook zwaar tegen. Altijd relaxed. Het zou ook handig zijn als je dat kon instellen. Zijn die vette maps er eindelijk en dan kom je in MM bijna alleen maar van die gare maps zoals midship tegen. Je kan toch 8 van de 10 keer toch wel een party joinen? Of ben je MM verslaafd.
Volgens bungie zijn ze nog wat testen en wat tweaks aan het uitvoeren...en hopen ze hem midden van deze week cq eind van de week in te voeren...dus ff afwachten nog...voor de details check ff bungie.net greetz
Dit stond er dus op www.bungie.net: Tomorrow, Wednesday May 4th, we'll be resetting stats and more importantly, updating the Matchmaking Playlists to include the new maps, adjusted settings and new game variants. All this will happen sometime mid-morning Pacific Standard Time. The new playlists will include a couple of really obvious changes – the addition of a two vs. two option (called Double Team), as well as a "deluxe" playlist (called Team Preview) that will allow players who've paid for Turf and Sanctuary to play them in matchmaking. Both playlists are heavily weighted towards the new maps, although you will play on older maps too. Dit zal waarschijnlijk dus gisteren geplaatst zijn anders zal er geen 4 mei staan. Iedereen weet wel dat het vandaag 4 mei is.
Heb het gisteren nadat de reset was uitgevoerd gespeeld, en moet zeggen dat we tegen erg goede gamers kwamen...we verloren alles...maar dat schijnt even zo te zijn...omdat de voormalige level 30 en hoger ook gereset zijn naar 1...en dus je ook tegen hun speelt...wel kicken zo over live Greetz
Ik heb net bij een vriend die 2 andere maps nog gedownd. Turf en Sanctuary. De maps zijn echt toppie. Zelf vind ik Sanctuary veel beter. Dit vind ik echt een hele mooie map. Mischien een van de mooiste die er zijn. Turf vind ik eerlijk gezegd meevallen. Ik had er duidelijk meer van verwacht. Qua grootte en hoe het er uit ziet. Het is een beetje saai en redelijk klein, en van die scarab had ik meer verwacht, daar zie je ook maar de helft van. Maar met Sanctuary ben ik zeer tevreden. Heerlijk voor multiflag met redelijk wat mensen. Containment en Warlock zijn ook redelijk strak. De bunkers vooral in Contaiment en close combat in Warlock. Hier ben ik duidelijk nog een hele tijd zoet mee. Alleen jammer dat ze niet in matchmaking zitten. Ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen. Zijn er eindelijk van die dope maps en dan krijg je zo'n map als midship...
Ik ben al nieuwe maps tegengekomen hoor ^^. Met rumble training heb ik 2x op warlock gespeeld en met double team (2vs2 playlist ) ook 2x warlock gespeeld.