even level overlopen:veel rotsen om achter te schuilen 2 bazisen voor capcur de flag (mechien beter een vlag. bazisen niet eerlijk verdeelt) relaxse sniper spot ( in zwevend ding ) een een woord dit level word geweldig.
Ja, maar mischien is ie wel te groot. Lijkt me wel. Ik vind ook altijd dat de basisen eerlijk verdeeld moeten zijn. Nu in Containment heb je heerlijke bunkers en ze zijn ook redelijk gelijk. Maar net als in Zanzibar is het heel wat minder eerlijk. Al zijn ze allebei wel redelijk moeilijk. De ene kant helemaal achter de muur komen en bij de andere binnen zien te komen. Ik vind het ook wel relaxed dat ze een beetje symetrisch zijn net als in Sanctuary. Die rotsten die er bij zitten zijn ook relaxed en het vette is dat er nog gewoon 5 komen. We hebben er nu 4 gehad en we krijg er gewoon nog meer! Weet je hoeveel maps het dan zijn. Hopelijk horen we binnenkort meer en krijgen we screens te zien. Hopelijk zijn ze ook weer heel wat anders dan de maps die er nu zijn. CTF heb ik nog niet in Turf gespeeld. Zijn de basisen daar eigenlijk eerlijk verdeeld? En Sanctuary vind ik nu trouwens DE map om CTF te spelen.
Ik vind dat je niet eens fatsoenlijk kan rijden met die warthog in Turf. Het level is helemaal niet slecht maar ik had er duidelijk meer van verwacht. Ik had hem ook groter verwacht. Ach, ik heb hem ook nog maar 2 keer gespeeld en wist ik dus nog niet zo goed waar ik nou naar toe moest. Vandaardat ik telkens in m'n rug werd neergeschoten en het waarschijnlijk een k*tmap vond. Mischien wat vaker spelen en dan denk ik er anders over. Maar over Sanctuary ben ik echt zeer tevreden. Heerlijke map. Maar dat had ik al gezegd.
turf is ook een vet relaxse map. maar mensen hadden er gewoon te hoge verwachtingen van. ik vind turf een relaxst level crossen met een warthog en heerlijke sniper spots. bij ctf kan natuurlijk niets tegen sanctuary op maar ik denk dat bungie trots mag zijn.
Relic is a big map set on a sandy islet on Delta Halo. A large Forerunner structure runs along its spine, and in CTF games, is a primary flag point. The structure contains loads of weapons, a teleport (that has to be unlocked) and plenty of hiding places. The varying terrain, and a human base at the tip of the island, provide lots of variety. We like playing single flag CTF with middle to large sized teams on it. Backwash is set in a swamp on Delta Halo. You can tell it's Delta Halo because Penitent Tangent is floating around humming to himself. The mist and trees provide plenty of cover, and a central power generating structure is a great place to get ambushed with a shotgun. The map works really well for Slayer, Oddball, and King of the Hill, but CTF and Assault are challenging too. Terminal is a larger, asymmetric map with lots of vertical levels, two parking lots, and oh yeah, a superfast out of control train hurtling through the map in either direction. It's a very, very flexible map that works for all sorts of Gametypes. CTF, snipers, team Slayer, you name it. Good use of vehicles and an Earth setting give it a scary, gritty feeling. There are also lots of hiding places. Gemini is a deceptively big and mostly indoor level set on High Charity. The Covenant environment is dark and foreboding, and the twisty corridors and teleporters make it a tough level to navigate when you're pursuing a flag carrier, for example. Learning shortcuts here is key to success, and note the location of the enormous Prophet statue… Elongation is a remake of Longest, set aboard an orbiting spacecraft, actually a supply ship near the Cairo. Two moving conveyor belts move materiel and supplies (crates) along the central spine of the structure, while smart players try to stay above the fray as long as possible. Fantastic for small team CTF and Assault matches, but just as much fun for slayer mayhem. Don't forget to look out of the windows. Pretty out there…
ja heb ik ook net gelezen (wou ik net gaan posten ) maare relic lijkt me echt een coole map en die in die swamp ook wel ik kan nie wagten tot 19 junie
k vind vooral de kwaliteit van de maps cool, als je bijvoorbeeld naar UC 2 kijkt zijn er wel iets van 50 maps, maar weinig daarvan zijn egt van een goede kwaliteit en waarschijnlijk stukken minder getest dan dat ze bij bungie doen . Ik vind de maps bij Halo gewoon veel leuker en blijven me stukken langer boeien
het vetste level lijkt me wel terminal, een trein die door het levvel heen raast damn!!! hoe cool is dat!!
mischien beetje rare vraag maar wanneer komt die m-pack nou in de winkel??? vind overal andere datums enzo maar kan egt nix vinden over de preciezze datum