op play.com staat ie al op de 28-6 ... de prijs word daar EUR 20.99 ... reken dus op een winkelprijs van 25 euro (play is meestal iets goedkoper)
Heb die maps al op Xbox Live gekocht Ga ze dnek ik deze keer niet kopen, want ik speel het spel niet merer.
ze lijken me wel het geld waard. maar ik doe het tog op een andere manier. iig ze zien er heel belovend uit
Mjah de prijzen worden niet 1 op 1 overgenomen helaas ...bij dimension plus staat de map pack op 20 euro
er zijn weer van die plaatjes van zo'n nieuwe map mischien ergens anders al gepost http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=terminal&p=3689952
Wel cool, maar ik denk niet dat ik ze koop.. je wordt er toch alleen op gehackt. Wel lachen in custom games, maar echt jammer dat ze niet gratis zijn.
Wow, die Terminal ziet er echt te vet uit!! Maar ik ga ze niet meer kopen om onder andere de reden die nicos noemt en ook omdat ik het spel niet meer spel. Als ze gratis zijn download ik ze wel ff
Weten jullie ook of je de maps vanaf de dvd ook op meerdere xboxen kan zetten en nogsteeds met al die xboxen over live kan spelen? Of zit er soms een code of iets bij waardoor je ze maar op 1 xbox kan zetten?
Oh my god, die moet ik hebben... Wist natuurlijk dat ie kwam en zat steeds op gcshop maar had em nog niet gezien.. Cool Extras lijken me wel vet..
Bungie.net er zijn nu al 4 maps uitgebreid bekeken op bungie.net: Elongation Backwash Terminal Relic Ik ben tot nu toe erg tevreden over de maps; ze zijn allemaal erg verschillend en zorgen weer voor een ander soort gameplay. Ik zit erg te twijfelen of ik ze nou ga kopen of niet. Aan de ene kant, ik heb ook nog wel andere spellen te spelen en tis toch best aardig duur, maar halo 2 is toch wel een onwijs vet spel en na elk nieuw spel dat ik koop kom ik er toch weer bij terug.
Er zijn er sinds eergister 2 gratis te downloaden (de 2 die tot toen moest kopen) De nieuwe zijn na de zomervakantie ook gratis