1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah jah idd, maar of dat nou altijd positief is.. 8)
     
  2. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja een beetje goede sniper zou zo een map ownen. Merk je nu ook in matchmaking, coagulation. zo een level 15 dude schiet iedereen overhoop met team slayer met ze mietensnipertje. Of dat nou de speel-ability van zo een map verhoogt? nou ik weet et niet hoor.....
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah hoop het juist wel, k hoop op meer close-combat levels en niet een level als sidewinder waar je waarschijnlijk ubermachtig bent met een sniper net zoals in cogulation.
     
  4. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    meer maps die op zanzibar lijken zijn wel tof.
     
  5. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vind zanzibar de beste map nu
    Ik hoop ook dat er meer van dit soort a-symmetrische maps komen.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad, een meer symmetrische map van zanzibar met echt 2 of op elkaar lijkende kampen. Dat zou echt te vet voor woorden zijn!
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou wel een level willen hebben met 16 bangees ofzo. dan zijn er 16 bergen en iedereen heeft zn eigen berg met zn eigen vlag. zoiets zou een droom voor me zijn.
    (helemaal nie maja)
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik niet zo geloofwaardig klinken. 16 bergen met 16 banshees en 16 vlaggen? Wat wil je dan gaan doen? CTF? Dat gaat dan niet echt he. Maak er dan gelijk Star Wars van. Neej, Zanzibar in een symmetrische vorm en dan 4 kampen met gewoon 4 banshees. Dat klinkt al iets geloofwaardiger.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand eigenlijk wanner die maps komen??
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar is volgens mij nog niks over bekend maar er word aan gewerkt.
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop op een groot level met ATV's en bulten en bergen :)
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets zou inderdaad leuk zijn voor de ATV.
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er denk ik nie ik hoop wel meer vehicles bv un warthof voor 8 mensen:p
     
  14. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Over halo 2 maps gesproken

    Weet je wat lullig is? Als je 2 super leuke maps helemaal niet meer kunt spelen.....
    Ik kan namelijk helemaal geen zanzibar en ivory tower spelen, ik weet niet hoe het komt maar het is flink balen.

    Ik hoop dat de nieuwe vet zijn zodat ik die lekker kan gaan spelen, breidt mijn maps namelijk flink uit....
     
  15. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    met team slayer, speel ik voornamelijk op beaver creek en midship, terwijl er veel meer maps zijn waar dit kan. ik snap het ook niet. ik speel haast nooit op foundation of zanzibar. dat is wel jammer, een beetje meer afwisseling kan geen kwaad.
     
  16. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Astjeblieft geen maps waar je goed op kunt snipen, die zijn er al zoveel. |:-

    De enige maps waar de sniper niet zowat het hele speltype bepaald zijn Beaver Creek, Foundation, Ivory Tower en Midship.

    Geef mij maar een map waar je lekker verstoppertje kunt spelen en met voertuigen rond kan crossen, dat zou ik leuk vinden. *)
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dan niet zo snel met die warthog gaan, een raketje, je auto ontploft en diegene heeft een berserker ofzo.
    wat dacht je van Lockout, deze vind ik ook zooo 0wnen, jammer dat je deze niet zo vaak kan spelen met teamskirmish. verder vind ik zanzibar ook wel leuk
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijstje:
    1. Zanzibar.
    2. Beaver creek
    3. Headlong.
    Zanzibar is gewoon HET level voor CTF. Dan beaver creek wel voor slayer/team slayer.
    En Headlong ook voor CTF en Team slayer. @ apoc123: Een warhog voor 8 mensen: Dit lijkt me moeilijk. Terwijl er op de tank maar 5 passen zal dat voor een warhog erg moeilijk worden. Dan word het dus in ieder geval geen warthog of iets dat er op lijkt.
     
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een tank passen, maar 4 mensen en alleen in de SP, in de MP is dat er uit gelaten om een vage reden...(niet dat ik het mis ofzo hoor ;) )
    Ik denk, omdat het boarden dan onmogelijk wordt.
    en er waren al tekeningen voor warthogs met meerdere passariers ff foto zoeken :)

    foto gevonden :)
    [​IMG]
    De meest rechter dan :)
    die kan 5 passagiers hebben :)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    die bedoel ik ja, die ownen zwaar!!! die gepantserde bak is ook cewl. en wrom ze de atv er niet in hadden gdaan is omdat het dan meer over joyriden ging (alhoewel ik da nie eg snap omdat je met de warthog en ghost ook al behoorlyk kan joyriden:confused:) ik vin inderdaad dat er nie een super level voor de snipers moet kome eigelijk.
     

Deel Deze Pagina