Omfg, twijvelen of je de beste Xbox online game moet houden.. Trouwens Centurion, je speelde niet slecht
Dat potje Rumble Pitt was mooi . Echt nog net kunnen winnen. Jij speelde wel erg sterk moet ik zeggen.
Ik zoek nog wat echte killers om team slayer mee te ranken! Diegene die mee wilt doen voeg II Excess II dan toe. K heb nog 2 gameplays van gister, die ik zodra hier zal posten. MLG Team Slayer Sanctuary tegen oa Fonzi: www.rwe-action.de/./ /TS_sanc.avi
En of het nog wel druk is online, op dit moment 299000 spelers actief in de afgelopen 24 uur. Op dit moment 48300 spelers online Halo 2 aan het spelen!
Ik maak hem zo open en ga ook ff spelen(H) Boeie dat het niet de graphics van de 360 heeft, toch maar en 10tje en het is de beste multiplayergame ooit volgens velen!
Thanks Lockout is trouwens wel een van me vavoriete maps, alleen dan Battle Rifles only. Al dat zwaardzooi moet gewoon opzouten. Misschien binnenkort weer een paar potjes? Enige kutte is dat me headset dus stuk is..nja stuk, ik heb een wired headset, en het ding wat om je hoofd zit is afgebroken. Ik kan er dus wel doorheen praten, maar dan moet ik hem dus vasthouden. Gaat niet echt samen met gamen dus. Maar binnenkort ga ik hem ff lijmen, kijken of ik nog ergens secondenlijm heb liggen. Dus dan kan ik weer praten.
Jah maar ik heb hem gemold. Nja, eig wel een slim idee. @ Centurion: ik weet niet of dan online ben, mss ga ik nog naar een vriend ofzo.
Toch weer ff geownd met zn tweën . Ben trouwens lid geworden van de clan GuiltyasCh4rged, erg leuke clan, met heel veel leden, goede spelers en een actieve leider.
Yeah ben weer terug, bruin gebakken en wel Iedergeval ik zie dat towel weer showt met zn CC Beter komen er vanavond mensen om ff te spelen Owja die triple kon ik niet downe...
Dudes, kan ik niet ghewoon tegen Microsoft zeggen dat mn Wireless Headset stuk is, die ik niet heb? Ik zeg gewoon dat de lampjes niet branden enz. en dat ie het gewoon totaal niet doet. Vragen ze dan of ik m op moet sturen of niet? En vragen ze naar een aankoopbewijs?