1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Eeeen tsjakka.....krijg een Wireless headset binnen 10 werkdagen thuisgestuurd. Prachtig toch. :+
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor? zonder dat je er 1 heb?
    Ken ik ook wel doen dan:p
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Is natuurlijk niet de bedoeling. =(
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou en, het is ook niet de bedoelling dat er zoveel 360 consoles stuk gaan;)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    omg 8) Dat ze niet eens om de bewijzen vragen :eek:

    Wat gaat het downloaden van die maps trouwens ongelofelijk traag :eek:
    Zeker een uur gezeten op die 4 mappacks.

    Kun je op de Bungie site trouwens ook je statistieken van alle games samen bekijken? Ik zie tot nu toe alleen maar de optie om het per gespeelde match te bekijken.
    Dus ook uitgebreider dan wat bij Combat Stats staat. (ik wil ook avg. Life, Best spree, Total Kills enz. :9)

    En waar kan ik al mijn verdiende medailles vinden? Ook nu vind ik ze alleen per match.

    Kan zijn dat ik slecht kijk, maar jullie zijn toch niet te beroerd om ff te helpen? :+

    http://www.bungie.net/Stats/PlayerStatsHalo2.aspx?player=DulleNL
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen je totale games, totale kills/assists/death bekijken en K/D ratio. En wanneer je voor het laatst 'actief' was geweest. Als je rechtboven in kijkt zie je het staan.

    Medals en andere dingen die je noemde worden niet opgenomen sinds bungie na een tijdje de info van de games grotendeels verwijdert (zodat ze niet teveel zooi bewaren waar ongeveer 99,9% van de mensen toch nooit meer naar zoekt). Dus die kun je niet meer terug vinden.
    Er zijn wel sites die dat voor je kunnen doen, maar die sites gaan die gegevens pas bijhouden als je daar staat aangemeld (ik weet niet welke sites, dus vraag er maar niet naar :+)

    Ik denk dat het zo wel duidelijk is
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Damn You Bungie! :mad: 8)

    Is er iemand die weet op welke site(s) LeGeNdaRisCh doelt? :9

    Ik heb pas 3 multiplayer games gespeeld, maar ik denk dat ik nu al Halo 3 alleen al voor de MP ga kopen :D
     
  8. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu 10 ofzo gespeeld maar weet nu al zeker dat ik halo 3 ga kopen zo vet vind ik de multiplayer van halo 2(H)
    Alleen de singleplayer vind ik minder omdat ik me daar irriteer aan de graphics.
    Online heb ik daar geen eens tijd voor:p
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ongelofelijk klote ging het net, niks lukte, alles net mis, speelde gewoon belabberd.. Zelfs een rank omlaag gegaan.

    En dan de hele tijd van die kleuters uit de VS die maar lopen te huilen dat ze zo goed zijn als ze om een hoekje bukken met een elite-sword...

    Hopelijk gaat het niet altijd zo in het vervolg.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Zo'n periode heb ik nu dus ook.. Dat iedereen op jouw afgaat maar niet op de anderen, en dan loop je achter een flapneus aan en dan is zn schild er af en dan loopt ie net om een hoekie en dan killt iemand anders hem en killt ie jouw ook..of denk je iemand te hebben,m haalt ie weer een zwaard tevoorschijn etc. etc. Man wat kan Halo2 soms frustrerend zijn. Gelukkig had ik dat veeel minder met de Halo 3 Beta.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze? :9

    http://www.statsreloaded.com/SRNET/halo2/

    Of zijn er nog betere sites?
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Statsreloaded was vroeger altijd wel de beste site, weet niet of het nu nog steeds is. Maar ik dat deze wel goed genoeg is :b:
     
  13. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij kloppen die stats daar niet 100% aan sommige medals van mij te zien, er ontbreken wat kills enzo maar het komt er wel redelijk bij in de buurt. Bij mij komt er dit uit:
    [​IMG]

    Sinds de stats gereset zijn amper matchmaking meer gedaan. Ben denk ik eindelijk van halo 2 af, na 8000 potjes :9. Ik vond deze nieuwe maps sowieso niet echt bijzonder, misschien dat ik binnenkort nog een paar potjes ga spelen en dan is het op naar het volgende deel :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  15. Towel

    Towel Guest

    Haha, leuk om dit te lezen. Je zult dit altijd tegenkomen in halo2. Ik adviseer je om anders te beginnen met team slayer. Als iemand daar een kill afpakt is het niet erg, je krijgt er immers een assist voor. Als je vanzelf gevordert raakt in het spel dan kun je rumble pit proberen. Kills stelen is een vak apart in halo2, sommige kunnen het, sommige niet:{ Ik ben er slecht in iig...
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Hey, don't advise me, ik speel Halo 2 al 2 jaar. :+ Speelde het een tijd niet meer, maar sinds die nieuwe maps zijn uitgekomen weer wel. Ik doe trouwens nu idd Team Slayer, maar ook vaak Rumble Pit. En daar zitten echt heeeel erg veel noobies. Heerlijk. :p Mja, idd zul je dat altijd tegenkomen in Halo 2..toch heb ik er in de Halo 3 Beta veel minder last van gehad, omdat het gewoon meer balanced is..ik bedoel, je kan nu erg gemakkelijk een gozer aan met een Battle Rifle ipv 1 smgtje in Halo 2. En trouwens, sommige Team Splayer potjes zijn echt poep, aaaaltijd gebeurt het dat ik weer gesandwiched wordt door de tegenpartij, iedereen op mij..en waar is me team? Zit weer ergens anders rond te dralen.
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Haha ja ik weet precies wat je bedoeld, poepteammates die je niet dekken.

    En ik maar denken dat je voor het eerst halo speelde en natuurtalent bent!:+
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Haha nee ;) mja die potjes die ik met jouw speelde gingen ook niet echt goed en iedereen ging weg van de tegenpartij mja toen ging ik ook maar. :{
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zie ik het nu verkeerd, of kun je bij ranked alleen maar Team varianten spelen?
    Ik wil best wel eens ranked spelen, maar niet in een team :9

    Free for All ftw 8)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Ook in je uppie hoor, gewoon Halo 2 Challenge doen, onderaan het lijstje. :)
     

Deel Deze Pagina