Nou kijk, 5 is toch al een stuk minder als 8 haha. Maar inderdaad, met de warthog kan je toch ook al redelijk joyriden. Die kun je gewoon gebruiken als jeep. Maar ik snap dat dan niet echt met die ATV. Je gaat daar toch ook geen gun opzetten ofzo. Dus dan zou je dat ding alleen kunnen gebruiken om te rijden.
ja maar xe xeiden dat dat een superding zou worden voor de sniper om ergens snel te kome en ze zeiden dat e er ook een wapen kon vasthouden terwyl je rijd en mense aant einde van halo 2 zie je nou egt iets van 9 febreaurie of nie??
Ik zou wel graag een level zien een hele hoge toren in het midden met allemaal stationary guns enzo. Dan zijn er ook 4 of 2 banshee's zodat je niet de liften moet nemen om naarboven te gaan. Een soort Zanzibar maar dan meer in de lucht. En standaart GEEN snipers. Dit geld ook voor rocket launchers. Die liggen in andere levels standaart al genoeg._0/
Ja ik heb het vanmiddag met m'n neef gedaan. Een schot en je bent dood met die battlerifle! Echt verrot. En de hele tijd om die thurrets strijden!
Ja dat is nog vetter. Vooral bij Lockout moet je dan om elk hoekje kijken of er iemand aankomt want 1 schot kan fataal zijn.
een soort... ehm.. levelnaam kwijt maar je had hem in halo1, aan twee kanten van het level 5 verdiepingen met een groot ravijn in het midden. lijkt me wel leuk met statinoary guns. of een level zoals bij UT 2003 heb je twee gebouwen met twee wegen er tussen en dat geheel zweeft in de ruimte. als je daar CTF doet kom je elkaar dus de hele tijd tegen, maar dan is het realisisme wel wel, als dat er nog was :{
Ik ben niet zo'n voorstander van ravijnen. Geef mij maar gewoon zanzibar. Maar dan meer uitgebreid. Met stationary guns en banshees. Dit zou helemaal geweldig zijn. Een een groter strand. En een langere muur die helemaal langs het strand loopt! En dan lekker capture the flag!
Ja! een ruine is ook wel vet. Of een soort kasteel ofzo? Met zo'n grote tuin. Met allemaal kampen in.
of een level in een kapot gesgote stad en niet zoals dei ene (die nu al by halo 2 zit) maar gwoon veel meer gebouwen en seegjes en veel verdipinge en zo en dan allemaal zo by elkaar geakt dat het byna niet mogelijk is vor een sniper net als by da singleplayer level dat je neerstort dat is werkelyk waar zoooooon vet level (ik weenie of jullie da al wete maar dan kan je ook vet op elk dak en zoo kome en de snipers die op ut dak staan nerslaan en zoo kan je da halve level af das eg vet!!!!