Zelfs in het onbegrijpelijk nederlands is dit wel een strak idee. Een urban omgeving waar de vijand echt overal kan zitten. Maar dan heb je wel weer zo'n gasten die alleen maar gaan campen met het zwaard. Een sniper zou trouwens chill zijn in zo'n level. Heb je bijvoorbeeld een lange weg met allemaal tonnen en zooi erop. Aan het einde ligt een team te campen met sniper etc. Probeer dan maar van dekking naar dekking daar naartoe te komen.
Ehhh, is dat goed of niet goed? Kan het niet uit je post halen. Voor mij is het geen probleem, iedereen in je team heeft zo zijn ding. Je hebt 1 sniper, de ander een BR, weer een ander shotgun. Doordat iedereen 2 wapens kan dragen heb je niet zo heel veel aan dit concept, maar het blijft toch een leuk idee.
Je kan die wapens er natuurlijk ook gewoon uithalen, dan zijn die laffe snipers helemaal niks. Het zwaard zou je er nog wel in kunnen laten zitten, want als je lange gangen heb dan heb je er niet altijd veel aan.
Je begrijpt me niet helemaal. Dat snipen in zo'n levels is juist vet. Zo'n gasten die op de daken liggen. In smalle steegjes hebben die echt niet veel tijd om te richten. Dus is het erg spannend om op tijd weer in de beschutting te komen. Ik ben het er al niet mee eens dat snipers laf zijn, om dat goed te kunnen heb je skills nodig. En als er op je geschoten wordt kun je deze ook ontwijken door goed te bewegen en dekking te zoeken. (4 kogels geschoten, reload, dus weer rennen) Zoiets zou ook in een level vet kunnen zijn. Dan vind ik het zwaard eerder irritant. Vooral met die jump is het erg kloten als je in een hinderlaag loopt. Je team kan binnen een paar tellen afgeslacht zijn en dan ben je dus alle wapens kwijt die je verzameld had.
Whaha snipers die laf zijn, tuurlijk is het irritant als je op je spawn gekilled wordt maar om te sniperen heb je skillz nodig, een headshot maar je gemakkelijker dan in halo1 maar het is nog steeds niet gratis. Wat IK laf vind zijn die zwaardjes, daar doe je helemaal niks tegen als je geen rocket (wat ook een noobwapen is als je het tegen mensen gebruikt) of shotgun hebt.
zwaard vind ik niet zo erg (vind ik eigenlijk 1 van de mindere wapens). ok het concept van het zwaar is wel cool maar het werkt niet dan kan je veel beter de shotgun of de battle rifle pakken, en zo een soort level als die in die urban omgevng moet dan eigenlijk niet symetrisch zijn vind ik, vooral niet met ctf levels, dat zou eigenlijk ook wel cool zijn zoon soort level en dan ctf dan kunnen ze werkelijk van alle kanten komen @technotic zo beter nederlands????
En ik heb de skull in Level 2 gevonden. Echt irritant eigenlijk. Ja het zwaard vind ik zelf ook een van de mindere wapens in Halo 2. Leuk verzonnen, maar stom dat je ineens als je vizier rood is in 1 keer naar iemand toe kan schieten en hem kan mollen.
Ja dat is waar. Maar als ie nou net om het hoekje staat ben je de kanarie. Ik vind dat ze dat er gewoon uit hadden moeten halen. Dat konden de elites in Halo 1 toch ook niet?
Snipers zijn helemaal niet laf nee. Het is vet als je skills hebt inderdaad. En die zwaarden. Tja... daar kan je niks tegen doen. Terwijl hij nog 4 meter van je vandaan staat schiet hij in 1 keer naar voren en killt hij je. Dat is pas laf. Dat snipen is tenminste nog realistisch.
Sniper = 30x beter als zwaard, aangezien je sniper van dichtbij en van veraf kan gebruiken (als je een beetje skillz heb dan.) En het zwaard is alleen gevaarlijk in kleine ruimtes.
Dan ben je als zwaard manneke nog nooit iemand tegen gekomen met 2 Magnums, of van afstand met 2 Needlers, of van afstand iemand met een Carbine of een Battle Rifle. Tuurlijk is dat Zwaard goed, maar als je een beetje handig omspringt met de situatie hoef je echt niet constant door dat ding gemold te worden.
Nee maar ik vind die aanval gewoon jammer die je er mee kan doen. Dat als je visier rood word dat je in 1 keer naar voor schiet en hem neerhaalt. Bij een shotgun gaat dat ook niet.
Klopt, maar het probleem hierbij is dat je goed moet timen. Schiet je te vroeg, dan blaas je alleen zijn schild weg en jumpt hij naar je toe voor de kill. Schiet je te laat, heb je ook al pech. Het moment om te schieten uitkiezen valt nog niet mee. Aan achteruit lopen heb je niks met de shotgun. Ik ren toch het liefst achteruit met een BR.
Het stikt van de mensen die niet goed kunnen snipen en dat had ik niet verwacht. En over dat zwaard. Het lokken van je tegenstander is altijd een slimme move in grote maps. Doen alsof je niet zo'n krachtig wapen hebt en dan ineens je zwaard recht voor z'n smoel tevoorschijn halen