1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tsja en als je dus een ervaren Halo speler voor je hebt, ben jij al dood voordat jij dat domme zwaardje heb gepakt...

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Precies en drom vinnik het zaard helemaal nie zoo goed sniper = veel beter en de shotgun ook battle rifle ook (als ju um kan gebruiken)

ps voor mense die in un clan voor xbconnect willen mssg my of ga naar 1 van de sites hieronder, dan spreken we wel een keer af.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat zwaard is gewoon niet meer leuk. Wel leuk dat ze het er eenmaal in hebben gestopt maar je kan er onrealistische aanvallen mee. Je killt bijna altijd iemand met dat zwaard. Met de shotgun kun je ook niet in 1 keer naar voren vliegen en iemand aan de haak slaan. Ze hadden het er wel in mogen steken maar dan wel dat je er realistisch mee kan vechten. Net ofdat dat zwaard een of andere kracht bezit dat je in eens 100 km/h kan lopen.

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Naja dat je opeens na voren schiet met dat zwaard vind ik der nog bijpassen want het moet het ook wel iets sterks in zich hebben als ze dat niet hadden gedaan met dat navoren vliegen was het misschien ook niet zo leuk geweest. (en hadden we nu ook niet zoveel clitches gehad :+

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Dat gebruiken ze nou ook om te glitchen. En ik vind niet dat dat zwaard dan iets sterks moet hebben. Zou kan je bijna iedereen killen want met de shotgun kom je ook niet vet.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    jonge wat zeike jullie over dat zwaard, shotgun VS zwaard wint shotgun (of je moet gewoon slecht zijn) Plasam, SMG VS zwaard wint de plasma, SMG het zwaar id egt nie zooo goed, om eerlijk te zijn had ik ook verwacht dat ie beter zou zijn!

7. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    Ging dit topic niet over maps?? hmm vast een ander topic :{ en apoc123 iedereen heeft zo zijn voorkeur. bijv op lockout als ik daar de gast met de shotgun tegen kom dan is hij degene die dood gaat want als je springt en daarna een uppercut doet dan is hij eerder dood dan als je van voren op hem afkomt.

marja sidewinder moet terugkomen :)

8. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Lul niet, hangt er helemaal vanaf hoe je de wapens hanteerd.

9. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoals prison en hang em hing sidewinder.

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er een met vele bunkers willen hebben bijv. een groot plein met in het midden 1 heel groot bunker en langs de zijkanten vele kleinere bunkertjes met een gebouw met veel ramen er door heen om lekker te snipen :)

11. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou juist een map willen waarin nou niet zoveel gesniped kan worden.

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dit plaatje van hier boven ''Hang 'Em High'' (desert Spider)vind ik wel zo'n Gruwelijke Map. Als je nog een keer een Lan-Party gaat houden moet je zeker weten dit level gedaan hebben. Dat is echt een groot Schietfestijn. Vind het trouwens jammer dat ze dit level niet in Halo 2 hebben gestopt. Alleen Bluth Glutch hebben ze der in gedaan ''Coagulations'' Deze map vind ik wel zo saai maar daar is Battle Creak nu genaamd al ''Beaver Creak'' (of was dat nou andersom) Maargoed dit level vind ik der wel leuk op geworden niet dat er ook maar een paar dingen zijn verandert maar tis gewoon een grappig leveltje :)

13. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het level beaver creek hadden ze iets groter moeten maken. En ze kunnen ook een soort straat met lege huizen maken waar je dan in kan gaan zitten sniperen.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    @ Floris. Hang 'm High was toch wel een van m'n favoriete levels uit Halo 1. En ik vind Beaver creek groot genoeg. Het zou wel leuk zijn als er een keer een grotere versie van kwam maar dan wel met voertuigen. Maar ik vind Beaver creek een prima level. Je kan er toch nog redelijk snipen. (Dan moet je wel op zo'n bunker gaan staan.) Maar ik hoop dat we ooit nog eens Hang 'm High kunnen downen op Live!.

15. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik ook.

16. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vragen om oude maps, geef mij maar een totaal nieuwe human level, misschien wel een stuk stad uit de 3e single player level, gewoon met huizen met meerdere verdiepingen, sniperspots op daken, turrets op daken, gewoon die hele 3e level. Supergaaf!!!

greetz wooly

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kijk mense dat zijn nou nog eens vette ideen :D

BTW er komt waarschijnlijk een nieuw halo level dat heet "aquaduct" en waarschijnlijk met allerlei soorten loopgraven en zo klinkt wel vet toch???

Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klinkt wel vet. Maar waar heb je dat vandaan? @ Woolyonline: Het is gewoon leuk om de oude maps van halo 1 opnieuw te spelen met de mogelijkheden van halo 2. En dan zou ik het liefst Hang 'm High hebben. Maar gewoon nieuwe maps is ook zeker niet verkeerd.

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    stond op de bungie site :p ik kan nie wagtuh ben wel uitgespeeld word denk ik zoiets als dat multiplayr level van ghost recon 2 die is egt vet!

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wow klinkt goed. Ben benieuwd hoe ze dat in elkaar gaan steken.

Deel Deze Pagina