Wat betekent 'rad' eigenlijk? Precies, dat is iets wat ik een aantal posts terug ook al zei. Zo'n stedenmap moet er in.
die fokking map met al die teleports en shit in halo 1 met die rode balken op de muur. HOEZE IRRITANT EN DOELLOOS? moeje niet stoned spelen iig.
niet veel maar er is weer een klein beetje info : Give me one tease word to describe one of the new levels. Just one word man. Please. OK. "Timetable." nou wat denken jullie hiervan zou er een level zijn in een kasteel of zo??
Naja vroeger stond er altijd wel een Multiplayer level in de bladen van een gebouw in een stenen wand. Je zag dan ook dat allerlei stenen na beneden konden vallen en etc...Je had ook altijd zo'n level waar zo'n squad op stond. Misschien word het een van deze 2...
ze moeten new mombasse erin stoppen als multiplayer en als het mogelijk is het limiet van het aantal spelers wat omhoog krikke dat zou egt geweldig zijn. zo rond de 20 aan new mombassa moet je denken dat level van het filmpje dat op de E3 verscheen
Boring action MOET terug kan je elkaar van anderen kant af knallen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij bedoelt boarding action da was die ene dat je tegenover elkaar in de ruimt zwoof en je kon alleen naar alkaar toe door een teleport
Wat een hoerenmap is dat... was vaak zo saai dat je vaak gewoon de hele tijd van dat schip gaat springen voor de l0l...
Ik hoorde gister op live dat er waarschijnlijk vandaag content op zou staan. Heeft iemand al iets gezien???? Niet dat ik het echt geloof maar je weet maar nooit.
hang 'm high was m'n favo map bij Halo1. dus dat zegt al wat. zo mooi in da bunkertjte. de loopgraven. de gangetjes. hij was zo goed. ook Sidewinder was cool
sidewinder was ook cker vet!!! maar blood gulch was vetter!!!! iig kijk ik wel heel erg uit naar de nieuwe maps
de Coagulation van halo1 ze lijken heel veel op elkaar maar tog ook weer niet, dat was zeker een vette map maar Coagulation vind ik tog wel leuker.
die nieuwe map foundation, die lach ik egt uit. kei klein rondje met een bunkertje in het midde die kapot is en dan kan je bij settings nog instelle dat je een auto wil ofzo. dan kan je alleen rondjes rijde. tis wel grappig als je met een auto in zon gravity lift gaat.. komen er dan trouwens ook nieuwe singleplayer maps?