ja maar ik heb al halo 2 dus ga nie nog een halo 2 kopen mare ik heb een paar mooie modeletjes zien staan dus laat maar
Op bol.com kosten ze nu ook helaas 60,- maar ik dacht wel dat er ergens starter kits nog voor 30,- te krijgen waren, maark ga nu wel erg offtopic.
Dit was niet op Live maar best funny.(tenminste ik vind dat) Ik zat met de singleplayer modus in zo'n ghost te rijden en ik werd er opeens uitgetrokken. dus ik trek hem er weer uit en even later trekt die elite mij eruit.(dit gaat so nog effe door) en toen werd ik echt pissig!!dus ik rukte die elite eruit en ik reed em met BOOST dood en toen was ik blij alleen niet met dat ik vol tegen de rotswand botste maar zat wel lekker veel bloed aan me ghost . en toen was ik weer lekker op gang en ik heb verder veel LOL gehad met Elite's één voor één dood te rijden !!
Heb ik precies hetzelfde gehad vandaag, alleen na de 3e keer rende die ander door me heen en sloeg me opeens wel dood in mijn rug Maar verder geslaagde eerste avond live nadat ik 2 maanden zonder heb gezeten door zo'n k*tmodem
waar kun je nu dan nog een goedkoop XBL-starterpakketje halen ??? want ik ga het niet van de CC af laten schrijven en wil ook een 2e headset!
Waar je een goedkope kunt halen weet ik niet, maar ik heb laatst gewoon een voor 60 euro gekocht omdat 5 van de 6 winkels niet meer de gewone starters kit hadden!! En ze wisten ook niet of en wanneer ze die weer binnen kregen. Dus ik hoop maar dat ze de starters kit niet uit de roulatie halen... Maar dat kan toch bijna niet.
nee dat zal toch wel niet ... weet wel dat ze bij bart smid, bol.com, GC en the musicstore zijn... de goedkoopste is bij GC 51,?? euro + 2 euro verzendkosten. welke 5 van de 6 winkels waren dat dan ... we veranderen trouwens het onderwerp wel een beetje
Ja, hoort hier niet echt thuis... Maar om nog even antwoord te geven op je vraag, dat was in Heerlen bij de Mediamarkt, bij Dixons, bij Intertoys, bij E-plaza... oww, waren slechts 4 van de 5 Bij de free-recordshop hadden ze er nog een, dus die heb ik toen maar gekocht.
jah free-recordshop had ze eerst altijd voor 30,- had ik er toen maar 2 gekocht.... dan had ik nu 2 jaar voor de prijs van 1 maar ja halo2 was toen nog niet uit ...
wie moet er ook nog ffe wennen aan dat left thumbstick lopen... ikke wel ik hoop dat het gauw went bij mij.
zeer moeilijk... maar dat is toch niet zo erg of wel ??? maar zal proberen ON-TOPIC te blijven ... oke grote smurf ... sorry voor al het ongemak.
Is mijn schuld eigenlijk maarjah... ik zal ook maar on topic blijven als je het zooo erg vind grote smurf .
Ik heb net ook iets leuks meegemaakt. Ik zat ctf te doen in zanzibar, 3 mensen van de tegenstanders waren weggegaan dus er bleef iemand in zijn eentje over. Toen ik hem had gevonden schoot ik op hem en hij zei: wait wait wait dont shoot me, im all alone , dus heb ik hem maar laten leven en toen kwamen er nog 2 andere teammaten van me eraan en we zaten toen een thee kransje te houden met elkaar Maar toen kwam onze overgebleven teammaat eraan met een energie zwaard en sloeg hem dood. Wij allemaal: You bastard, you just killed our new playmate. En die gozer was helemaal in de war. Was vet lollig
Net een potje head-to-head gedaan in Ancension. Met nog 20 seconden te gaan stond het 9-9. De volgende kill zou beslissend zijn. Ik ontdekte dat hij hoog in een van de torens zat dus ik pakte een banshee en bestookte hem met lasers. Stom genoeg kwam ik te dichtbij en boardde hij mijn banshee waardoor ik dus vanuit hoog uit de lucht op de grond kwam. Mijn shield was hierdoor weg maar ik was nog niet dood, de banshee vloog omlaag en opende het vuur, gelukkig miste hij maar ik gooide uit pure wanhoop een plasma granaat omhoog die bleef plakken op de banshee. Die kerel riep nog 'aaarh' door deheadset maar hij was gezien. Twee seconden later was het potje afgelopen en had ik gewonnen
Ik speelde een keer een custum game tegen één van mn friends. Het was geloof ik Beaver Creek en Slayer tot de 10. Ik maakte m volledig in maar bij 5-1 leavede hij opeens! Nadat ik m een berichtje had gestuurd met daarin "??????????" kreeg ik een voice message terug: "Je doet lullig" dat is t grappigst wat ik ooit meegemaakt heb op live. K heb ook een keer met team skirmish meegemaakt dat ons (blauwe) team aan het begin in een kring ging staan en samen een strijdlied zong het was geloof ik duits maar ik volgde er in ieder geval niet veel van !! wel erg grappig