Mij niet meteen als boeman afschilderen hoor, maar een topic is het leukste als het een beetje on-topic blijft. 2 Van mijn leukste quotes: 1. Tijdens een teamskirmisch game gingen we tegen een party van aziaten die ook in het begin een strijdkreet hielden. Ze hielden pas op met zingen nadat we ze geowned hadden. 2. Ik had een keer iemand neergeknalt tijdens een head-to-head game. Die gast begon the flippen en te schelden. (Asshole, you hurt me! I'm gonna tell mom! ) Ik had nog eerst zoiets van 'relax, het is maar een spelletje'. Bleek dat ie net ruzie met zijn broertje had gekregen en dat die hem op zijn hoofd had zitten rammen.
Continu leuke dingen maar pas... spelen met een australier... hij rijd, ik achterop de warthog... komt een bak rook onder de motorkap uit. hij "mate I think we got a yabby in the radiator" blijkbaar is een yabby een soort kreeft
gister leuk potje slayer[geen team slayer] 15 man op zanzibar ik stond net met iemand te vechten worden we allebij neer gesniped door de zelfde persoon later precies op dezelfde plek weer een battle met een gozer weer neer gesniped op een gegeven moment was ik het zat en besloot ik de sniper te gaan zoeken ik kijk overal door het level maar het viel me op dat ik niemand meer tegen kwam terwijl we met 15 man bezig waren.dus ik pak een ghost van het strand en zit een beetje door het level te vliegen dan zie ik in eens een groepje van 13 man staan allemaal op een doelwit aant knallen, ja idd die sniper egt je had het moeten zien 2 rocket launchers overal granaten tegen die gozer en een paar Battle rifles maar die sniper ging maar niet dood dus hadden we afgesproken dat we nu met z'n allen granaten gingen gooien en rockets schieten en toen was ie doood _0/ _0/
Vorige week voor de lol maar is alleen granaten te gooien op midship, resultaat 20 kills verloor nipt op het einde van een gast die gewoon wapens gebruikte
ff tussen door vraagje: zoeken hier nog mensen een Hardcore clan? Ik heb net een clan gemaakt en ik ben zelf een hardcore halo 2 speler. en ik zoek nog meer spelers die vaak met halo2 online zijn en dus in mijn clan willen zeg maar de clan heet trouwens ''Steel Grunts NL'' en mijn XboX L!ve gamertag is ''Dark Ytri''
ik scheerde met mijn Banshee over de grond...net toen ik de boost stopte werd ik plotseling geboard...ik maakte als laatste wanhoopspoging een salto omhoog voordat ik uit de cockpit werd geslingerd...maar als een echte Elite werd ik door de salto omhooggeslingerd, en in mijn val boarde ik de banshee en gooide de Spartan naar beneden om vervolgens in een rechte lijn weg te scheren.
hehe, eergisteren na een sterke pot iedereen: 'Good game guys', 'Yeah, good game indeed'... En dan eentje ineens:'Filthy cheating motherfuckers, the game sucked monkeynuts' Die kerel was dus helemaal zoek gespeeld
nee was geen lag, onmogelijk hele spel geen lag gehad. dus lijkt me sterk dat het dan ineens wel zo was net die minuut ... en was al een tijdje geleden... bovendien is het al uitgelegt: als je beide tegelijk slaat... spring je door elkaar heen. :{
hmm, okies...dat waar wij gisteren last van hadden leek er verdacht veel op, vandaar... thanks voor de uitleg! mx
maar nog even over die zwaarden als je allebij tegelijk die undercut aanval doet dan is er meestal wel eentje dood terwijl je door elkaar heen loopt??
In Ivory Tower heb ik een lekker teamball zit plekje gewonden waar ik zonder mijn team ken winnen en ik had een pot waar ik de volle 3minuten in me eentje heb gewonnen zonder hulp van mijn team... heeel goede plek haha want je zit precies op een punt waar zeg maar meerdere verdiepingen boven elkaar zitten maar ze kunnen je niet zien werkt heel lekker als je hun dan wle telkens voorbij ziet springen