1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Multiplayer/L!VE anekdotes

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Humorke, 13 nov 2004.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij maakt het niets uit, maar gevoelsmatig sla ik liever met 'R'

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De B is een 'gewone' slag. Dan gaat er niks van de lading van het zwaard af. Maar maak je de 'super' slag. Dan gaat er iets van de lading af, en maak je ook zo goed als zeker een kill. De 'R' is een sterkere slag.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je met B slaat moet je met je duim van je stick af, das vervelend.

4. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben het hier over live/ multiplayer, alleen single player gaat er iets van t zwaardje af!

5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch wel handig om te weten hoor, Evert. Anyway, als je elite killt met het zwaard en B dan gaat er niet iets af??

6. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    B is een gewone melee aanval zoals ook bij de andere wapens zit. Alleen met de trigger gaat er wat van de lading af.

7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    maar iemand is wel gelijk dood als je met b slaat..

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Over die plek jah ik wil hem best laten zien hoor ik ga hem hier alleen niet posten:9... dus je zal me maar aan moeten melden.. en het is egt een heeel simpele plek waar je zonder er erg in te hebben egt 300x voorbij huppelt in die lvl owja dit wapen ligt trouwens precies op de zelfde plek dus misschien dat er een lampje gaat branden nu bij je "Convenant Carbine";)

edit: is er in dat grote buitenlvl die ook in HALO1 zat ook ergens een zwaard te vinden met ? zoja dan zou ik daar ook egt een mesterlijke vlag pak combo hebben... ik heb die lvl eens gespeeld toen iedereen alleen maar snipers en zwaard had dus en dat werkte egt goed(y) ......(dit hadden we wel geoefend) we zaten met zijn 3en in de warthog+ iemand in een gohst naast oons we reden naar hun basis tot een flink stuk ervoor ik stapte uit de driver seat ik liet de ghost voor me langzaam wegrijden pakte me zwaard, op het moment dat hij bijna uit mijn (lockveld) verdwenen was sloeg ik en gelijkertijd sprong ik... ik had een mega jump, lande precies in de basis pakte de vlag, mijn teammates stonden buiten al weer met die warthog te wachten, ik stapte gelijk weer in en dat was de 1-0..._O_.. ging helemaal vloeiend.

Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  9. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren ff een potje dawn of the dead gespeelt.
    iedereen op één na begon met een shotgun, alleen shotgun op het level, geen granaten,
    en die ene mocht alleen met zwaard (2e wapen)
    als je gedood bent door het zwaard moet je team wisselen en ook met het zwaard slaan.
    teamkills stonden uit (god thanx _O_ )

in zanzibar hadden de laatste vier een warthog gepakt en helemaal in de hoek van het level in het water zitten campen.
    eerst deden we massale aanvallen 12 mensen tegelijk aanvallen.
    na 4-5 keer kwamen we er achter dat dat werkte niet want we hadden geen shields of overshield.
    en elke keer werden we neergemaait door de minigun van de warthog.

we hadden een plan nodig!!!
    toen zei er één "we moeten bescherming hebben, een schild ofzo"
    toen zei een ander: " jah we halen zo'n grote kist daar bij die molen weg"
    en dat deden we toen stonden we daar met z'n 8en ofzo tegen die kist aan te slaan. 8) dat zag er zo dom uit! 8)
    van daar naast de molen door de poort, door het water naar die warthog.
    toen werd hij bang en begon te rijden hadden we ze er uitgeslagen en moesten ze bij ons in het team komen.
    maar er was nog ééntje over en die was in een ghost geklommen.
    dikke humor met z'n 15 op een ghost afrennen en hij er full turbo door heen vliegen.

dawn of the dead _O_ _O_ _O_

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Waaah, toevallig gisteren ook gedaan met een stelletje engelsen in Foundation. Dan de warthog en iedereen in kamer 4 (staan dozen, kun je bijna afsluiten) en dan maar knallen. Het duurde ongeveer een half uur per potje, en de hele tijd lag iedereen te schateren _O_

11. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah was ik ook bij (kwam als zombie binnen)

stonden eerst 2 warthogs, maar dat was echt vet onmogelijk om in te komen.
    later reden ze er ééntje uit en toen duurde het nog maar een 10 minuten ofzo.
    jah was ook een vet potje _O_

en op een gegeven moment gingen we ook nog op jacht naar de zombies.
    dan sloeg ik wel eens één van mijn team met een zwaard van achter (hij kan toch niet dood)
    hoor je hem weer schreeuwen: "ow dude never ever do that again, you're giv'n me a freacking hart-attack ... ow dude ...oww never do that again"

hahahaha O-)

Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  12. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gister ook voor de eerste keer gespeeld. Echt lachen is dat. Alleen jammer dat niet zoveel man mee deden. We hadden maar 3 humans en 1 zombie in foundation. Dan is het behoorlijk snel afgelopen. Maar dat doe ik zeker nog een keertje.

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0

hahaha ja dat plan van die kist was echt geweldig... al die kereltjes die tegen zo'n kist stonden te meppen hahaha :D :D

maar goed daar was ik dus ook bij en moeten we zeker weer eens doen...
    _0/

14. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    gister met micheal_T en halo nerd lekker potje halo 2 gespeeld op Coagulation toen micheal en ik in de warthog zaten ongeveer op het midden van het lvl. kwam er ineen een tank aan toen reed ik voor de gein vol in die tank en toen zat ik op een of andere manier vol onder die tank en micheal bleef mar schieten van onder die tank :9 maar tussen door werden we meegesleept door de tank entoen we een stukje van onder de tank kwamen bogon ie te schieten en wrd micheal dood geschoten en toen zat ik in me eentje erin _O_
    en eed meteen weg om micheal weer op te halen :9

15. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet de gemiddelde Thriller/Horror film meegemaakt in Halo 2 - Head to head

Ik liep ff rond, zeer groot level, dus hij zal me niet meteen vinden. Opeens val ik dood neer...
    ik respawn, een paar minuten later word ik gesniped. Ik werd in het begin in totaal 3x gedood zonder hem ook maar gezien te hebben.
    Ik schuil me overal achter, en zoom in (zonder zoom-wapen) en zie hem boven staan, een gele masterchief.
    Ik sluip, maar word gesniped. Ok, nu weet ik zijn schuilplaats. Ik sluip er zachtjes naar toe, ook al was ik nog ver weg. hij kon me zien, maar gelukkig (met toeval) sloop ik juist achter een steen. oef. ik kijk nog eens, daar staat hij nog altijd. ik moest zeker weten dat hij niet keek, om dat kleine stukje ongezien door te komen. ik kijk, hij is weg. Ok dan, ik draai me om, op 5 meter verweiderd staat hij daar, met zijn sniper op mij gericht. *BANG*

ok, weer gerespawned. ik sluip naar een verhoogje. ik kon hem zien. hij zou mij ook zien, ik bleef gebukt en keek soms eens. Ik waagde een schot, hij had me gezien, ik ging eraan.

Ok, ik had een sniper gevonden, nu moest het me lukken. Ik zag hem! hij ging weg...
    Wat gebeurd er in een film op dit moment? na 5 minuten zoeken? waar zit hij?
    Ik keek achter mij, inderdaad, daar was hij. Ik snipete hem (eindelijk)

Erg spannend :9 Ik schrok bijna elke keer ik datzelfde lijk zag |:-

16. Silverhawk

Silverhawk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had vandaag een 3 triple kills op rij (puur geluk eigenlijk)

1x had ik een warthog opgeblazen met 3 mensen erin
    2x 3 mensen afgesniped
    3x 2 mensen met een sniper en vervolgens een doorboord met een shotgun

17. asonto

asonto halo2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik was laast met 3 vrienden op zanzibar, meteen op het begin loop ik naar de sniper bij die molen. Dus ik heb die sniper zie ik opeens een rood stippie om me radar dus ik denk, zal ik hem eens lekker volpompen. Dus ik spring naar beneden maar hij had net een granaat gegooit en ik sprong er precies op en ik vlieg wel 100 meter de lugt in en lande ik op dat grote ding wat erboven zit. Die gast had niet gezien waar ik was dus sniperde ik hem zonder dat hij zag waar ik was door zun hoofd. dat was egt een heel vaag stukkie en alles ging heeel snel maar het was egt heel erg lagge!!!

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik was vandaag ff op ascension aan het spelen met me broertje, me broertje de was met zijn banshee omlaag gevlogen naar zeg maar de bodem van het level, hij zag daar een schuine rand waar hij op kon staan, dat deed ie, hij liep de rand iets omlaag, en toen ging hij dood, er stond you fell to death

Deel Deze Pagina