1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Nederlandse kampioenschappen - Halve finales

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik op masterspy en Tuur en Spinnenman en BBE Hannes.
    Die anderen ken ik niet behalve psychojohhny gister tegen gespeelt viel wel mee.
    GO GUYS

-XXX- GAS Proximus :9

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Suc-6 Spinnenman :9

3. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dat helpt fardo maar ik ga het proberen

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    @ CAPS, ik ben het helemaal met je eens, maar ik hoop ook nog dat die king tuur ff gewowned wordt want die gast denk ook dat ie de beste is terwijl hij in Halo2 helemaal niet zooo heel erg goed was maja we zullen zien wie er wint maar als je het mij vraagt wint hannes denk wel.
    maar trouwens Jensss wat zit jij met Blackdragon3 te zeuren die gast is egt super slecht en het is niet meer dan terecht dat ie niet mee mag doen, maar dat geld voor nog wel een paar gasten die er tussen staan:confused::confused:

5. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet m'n geld op Tuur.

6. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaat geluk ook wel rol spelen in die games...
    Je kan nooit echt goed zeggen wie nou de beste is :)
    Iemand moet die games eigenlijk filmen ofzo

7. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem mss de kwart finale op met videoband, alleen weet ik niet of ik dan nog wel goed beeld heb om op te spelen, moek even uitzoeken.

8. DonScorpion

DonScorpion Guest

Hannes OWNT HARD, harder dan de rest, veeeel harder. Hoe kan het eigenlijk dat Masterspy erin zit met level 16 rumble pit, terwijl ik meer nederlanders ken met hoger? Bedoel er verder niks mee ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2005
  9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je doen ! Op www.Halo-Pro.com/Movies.html nemen ze ook hun Eigen Gespeelde games op. Alleen weet ik niet met wat ze dat hebben opgenomen..

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wist niet dat Tuur arrogant was.. volgens mij hadden juist andere daar meer last van (ik noem geen name:p, zeg alleen 16 en 20 :D). Mgoed, ik zie wel wat ik ervan maak.. Hoor van iedereen dat ik waarschijnlijk 2e wordt achter Tuur maar kweniej, speel vandaag egt onder mijn niveau, en het blijft fokkin rumblepit.. Trouwens, XBW.. wordt het random rumblepit? of MLG? Of stellen jullie iets samen.. Want lockout swords zit ik niet echt op te wachten.. En midship is al even nep in welke mode dan ook.

11. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0

PFFF mod ban deze jonge man. eerst zeikt hij de gehele XBW clan af [XBW staat uiterraard voor [XBOXWORLD]. zijn hoofddoel was michael. nu zeikt hij weer mensen af hij stopt maar niet met het sturen van dreigende pm's. kortom ban deze ........ kijk bv. even naar al zijn posts egt jammer dat die gast zich hier heeft aangemeld.

SPINNENMAN je kunt het:p ik ben nog nooit op live geweest maar je stats[2 maandjes geleden :p hehe] zagen er veelbelovend uit!!

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik host een game, dus je hoeft niet bang te zijn voor connectieproblemen. :)

Verder:

Map – Lockout, Midship og Beaver Creek
    Rules – Slayer, default settings

Zelf zal ik IN de game aanwezig zijn als referee (moet van Microsoft) ik ga nu effe uitzoeken waar ik 't beste kan staan zonder in de weg te zitten.

13. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zozo dat word gezellig met kobold :D.
    Stiekem kobold 10x neerschieten :p :p.
    Geef haar 5 euro per free kill :D.

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    weet je dan al welke map enzo het wordt Kobold?

15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    lockout - Misschien op dat gebouw waar de sniper ligt ?? :confused:
    midship - daar boven op dat paarse ding
    beaver creek - in een boom ofzo :confused:

16. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ja das idd onwijs belangrijk voor het spel want de gene die bv. met zwaarden ofzo wint is lang niet altijd de beste en sowiezo is eht met rumble pit zo dat je heel erg veel geluk moet hebben want als jij de heletijd kut spawnt en iedereen net je kill jat voor het einde dan verlies je dik terwijl je misschien wel de beste bent, maar het zou tof zijn als de games worden opgenomen om te downloaden net zoals eerder gezegt als bij halo-pro.

17. Caps13

Caps13 Guest

idd. Die jongens (exclusief Hannes _O_ ) vinden zich zo geweldig, dat ze zich arrogant gaan gedragen. Maar Hannes blijft zichzelf en dat is toppie.

18. Caps13

Caps13 Guest

dat is best een probleempje ja. Want je moet ergens gaan zitten, waar je echt totaal niet in de weg zit en niet opvalt. Maar waar moet je dan trouwens opletten? :confused:

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net een paar mooie plekjes uitgezocht, zal wel meevallen!

Tja, er is immders geen dedicated server optie right? Dus kan niet echt anders ook! :)

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Welke plekje O-)

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina