1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Nederlandse kampioenschappen - Halve finales

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah sorry dat klopt, dat had ik niet mogen zeggen sorry

2. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jah en spin wat is je e-mail van msn? Mag ik die

3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan het wel de hele tijd over skills hebben maar voor halo2 heb je geen skills nodig; iedereen boven level 20 kan sniperen en gewoon met alle wapens omgaan. |:-

En hoe is bullettime en masterspy dan aan dat level gekomen? als ze volgens jou dat level niet waard zijn? Ik speel altijd met hun samen met Blackdragon3, en denk je nou echt dat wij het met zijn tweeen aan kunnen boven level 20? :+ :confused: (terwijl volgens jou ik ook slecht ben)

En zelf heb je trouwens de meeste praatjes, jij zegt dus dat je meer skills hebt(welke skills weet ik niet) dan bullettime en masterspy maar waarom ben je dan nog maar level 18 met team slayer :confused: Oja dit is je nieuwe accountant he? Hmm waarom heb je dan al 68 potjes verloren met team slayer? Ik bedoel als jij zoveel skills zou hebben zou je allang level 22 moet zijn met ongeveer 15 potjes verlies toch?

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha tigerstyle maakt nieuwe vrienden:p misschien een tip doe niet zo arrogant en ga gewoon lekker spelen, heel halo2 hangt gewoon te veel af van de wapens, heb je die dan win je dik, heb je die niet dan cheat je (athans dat doen de meeste n00bs). Het hele spel is hierdoor krom en niet helemaal goed, maja jullie blijven het allemaal spelen wat ik niet begrijp, waaschijnlijk omdat jullie allemaal nooit super hard in een spel geowned hebben en dat gevoel van onaantastbaarheid niet kennen, een aantal weten hier wel waar ik het over heb.

MAJA weer ff ontopic super gefeliciteerd Tuur, ik had niet verw8 dat je hannes ging verslaan maar je flikt het toch weer netjes hor!

5. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook niet zoveel mensen meer die het spelen denk ik.
    Alleen weer een dag gaan spelen vanwege het toernooitje :p.
    marjah, de wcg komen ook lekker laat.
    Tegen de tijd dat dat begint is halo2 bij de meeste mensen al door midden gebroken of weg gegooid uit frustratie van cheaters.

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Cheaters... Met mijn vorige account was ik binnen 9dagen lvl 22 omdat ik toen haast geen cheaters tegenkwam met slayer... Ik joinde namelijk bijna altijd.. Maar daar ben ik nu ook 2week geleden vanafgestapt.. Ennuh, Blackdragon is de enige uit jullie posse die echt skills heeft, en je hebt het dan ook aan hem en aan leavers te danken dat je je level hebt.

Ennuh mag ik je herrineren aan een potje MLG op lockout waar wij jullie uitdaagden en jullie met 50-44 verloren hadden en waarbij ik 22 op 10 speelde.

7. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah tigerstyle.
    Wel vreemd dat jij die games zo uit je hoofd kan onthouden.
    Zeker een zeldzame prestatie ofzo?

8. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahah

ik vind het wel jammer dat dit alleen via xbox live word ondersteund ik had graag iets gezien met xbconnect. want de enige mogelijkheid om op xbc aanzien te krijgen is een paar keer met het tournament meedoen van XBC. [waar je dus nooit in kan komen.]

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent echt zo grappig. dat potje stond ik dik positief man, was alleen die warchild die 10kills en 22 deaths had. En daarna 1 flag ctf op zanzibar? Toen wonnen we toch zeer makelijk hoor gast.
    En denk je nou trouwens echt dat black tegen 3andere gasten in zijn 1tje op kan |:- ? Jezus sorry hoor maar als je dat denkt ben je wel verschrikkelijk dom. Trouwens we hebben echt maar weinig leavers gehad.
    En dan nog iets waarom speelt black dan team skirmish met ons? Zeker omdat die dan alles in zijn eentje moet doen? :confused: Dus houd maar op met dat dom gelul van je

Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een spelletje jongens. Doe rustig aan.

11. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ruzie maken over een kut spel? :+

12. seymore butts

Leuk Bevonden:
    0
    ach er zijn ergere personen CAPS13 bv.

13. DonScorpion

DonScorpion Guest

Kheb nog nooit met je gespeeld Tuur, maar damn, hannes is al zo goed, je bent dus gewoon nog een stukje beter, felici en maak gehakt van die europese tegenstanders!

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom maken jullie ruzie over wie de beste is :confused:
    Iedereen weet toch dat ik de beste ben :9

nee, geintje.

King tuur , gefeleciteerd

15. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    :cool: Goeie.. maar nee, die onthoud ik omdat black mij daar laatst aan herinnerde.. Maargoed.. i don't care.. Ik ben gevloerd.. maar wel op midship.. Ik zeg niet dat ik Tuur of Hannes anders aan zou kunnen, zeker niet, maar op midship kan ik de gem. lvl 14 n00b nog niet aan. En Jenns jij en Bullet mogen gewoon niks zeggen, ik heb jullie nu al zo vaak uitgedaagd, en de ene keer dat jullie mee deden aan de uitdaging werd je geownd door mij.

16. seymore butts

Leuk Bevonden:
    0
    boeie iedereen heeft een [of meedere zwakke punten in levels ] bij mij is dat overduidelijk headlong. tjonge wat haat ik die map niet normaal

17. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
  18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Whahahaha, en wel met Stig, Xiroke en Crypt, dat is geen goed team samen... Je kunt hier echt niets uit halen maargoed, misschien is deze beter: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=101915842&player=Vursatyl (ikke is Vursatyl),, kan me nog wat games herinneren maar ik heb niet echt zin om echt te gaan graven naar games.

Ofneej, weet je wat?? We spelen ff tegen elkaar.. Zo openlijk op XBW durf je toch niet terug te krabbelen?? Zeg het maar, 2vs2, head2head, 4vs4, mlg-settings? Voor mij part doen we rockets, of swords en dan mag jij host zijn.

OF je houd je gewoon stil.

Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  19. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ga daarover lullen in een ander topic of op msn ofzo :p.
    Volgens mij hebben jullie zo 2 pagina's vol gelult.
    Dus 2 pagina's offtopic.
    Join anders #xbw.nl en chat daar rustig verder :D.
    Tis daar wel gezellig hoor :).
    Maar idd jereby, tuur mag van geluk spreken dat JIJ NIET meegedaan hebt :eek:

20. Caps13

Caps13 Guest

wat doe je nou ****** knakker. Wie begint nou weer hé? EN waar bemoei je je mee. Het WAS iets tussen Michael_t en mij. Maar denk je nou dat je stoer bent. |:- Ga je pappa en mamma maar weer helpen afwassen ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina