1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Nederlandse kampioenschappen - Halve finales

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0

jonge met wie probeer jij nog meer ruzie te maken?? :mad: het halfe forum haat je

2. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG... wat een mensen op dit forum.
    Ik loop zo sarcastisch te doen als een mens kan en sommige [caps] denken nog dat ik het serieus meende wat ik over tuur zei :|.

Marjah ik kan het niet helpen he :p. Twas leuk, marruh... ff een vraagje he :eek:.
    Waarom is deze thread nog open?
    Ik bedoel, mensen lopen elkaar maar uit te ... en deze thread gaat nergens meer over want het nederlandse toernooi is voorbij en de halve finales van nederland al HELEMAAL.
    ik zou zeggen, close deze en maak een keer een nieuwe aan die over tuur gaat wanneer hij in europa zit :eek:. Serieus, in de laatste 50 posts hebben mensen elkaar heel de tijd uitgezeken of mensen elkaar uitgezeken en dan nog 1 zinnetje erachter van proficiat tuur etc. [Zodat het toch nog een BEETJE ontopic is :confused:].
    ok, er zijn een paar uitzonderingen, maar ook echt weinig die over dit topic gaan.
    Ik zeg nie dat je dit moet doen ofzo, tis mss een id.

Ennuhm Gforce. Al ben je de beste van Nederland, ga je toch nog niet mensen uitzeiken uit arrogantie en zelf zeggen dat je de beste bent. Ik bedoel het is altijd een mooie prestatie, en als je zo goed bent ben je vaak bekend, dus word je door veel mensen herkend als de beste. Je mag best zeggen dat je best goed bent. zelf zeggen dat je geweldig bent komt gewoon dom over, laat andere mensen dat maar voor je zeggen. Daar heb je ook stukken meer aan.
    Ok tuur heeft wel wat recht op arrogantie, want hij is DE xbox gamer.
    Marjah daar maakt tuur die maakt er geen gebruik van. Dat is 't mooie.

edit: oooe en kobold, heb je nog nooit zo zien praten op dit forum :D, altijd maar aardig wezen, das ook nie gezond, dus kobold komt ook even mopperen :D.

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk ;)

Ik had nog de hoop dat het hier zou verbeteren, maar ik ben bang dat het niet meer gaat gebeuren... vandaar dan maar dicht. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina