Tsja het verhaal was wel goed,maar het kan natuurlijk altijd beter,aan halo is niet echt iets groots te veranderen alleen kleine nieuwe dingens toevoegen en sommige wat verfijnen en ik vond dat de verhaal ook wel ietsje groter mocht maar deel 2 baseert verder op 1 dus het zal wel gecompliceerder kunnen worden. En ik ga men mond niet wassen,alleen tanden poetsen netjes wit
even tussendoor, ga nou niet al die mag scans posten, ze verneuken de layout, plz post gewoon de link, ik zal mijn post met die plaatjes ook even edit'en
ja,o.k. je hebt ook het boekje,maar luister als jij alleen een xbox heb met halo,dan weet je dat verhaal niet helemaal en is het verhaal best mager,maar het verhaal maakt niet zoveel uit,ik denk dat dat ook niet een zo'n goed argument was,maar toch het kan beter,maar dat kan altijd,het is nu al perfect maar toch vond ik het mager,negeer gewoon die opmerking anders word het teveel discussie in dit topic,het is gewoon mijn mening ookal is hij niet helemaal correct (zoals altijd,zeggen de leraren toch )
Ik vind het verhaal erg goed, ik ga het boek ook kopen... Het is wel zo dat het verhaal van belang is voor het spel, ik werd er erg in opgeslokt!
Als je het boek gelzen hebt weet je dat er nog zooo veel meer achter het verhaal zit. Echt benieuwd wat Halo 2 gaat brengen! Ik vraag me vooral af wat de speler in Halo over het hoofd moet hebben gezien...als het klopt wat Bungie zegt zullen er , nadat je Halo 2 gespeeld hebt, dus in Halo dingen opvallen waar je ervoor nog geen benul van had, dat lijkt me zooo vet. Echt gaaf gewoon!
Jups daar ben ik ook erg benieuwd naar, ik ga zo maar even dat ding weer aan mn breedbek 5.1 systeem hangen trouwens Master Chief is "maar" een SpartanII toch?
Echt .. voor diegene die het boek niet hebben gelezen missen echt heel erg veel. De geschiedenis van de Spartans en hun MJOLNIR vechtpakken. Het geeft echt een soort "nieuwe kijk" op het verhaal van Halo. Echt mooi gewoon. Diegene die zomaar het spel starten, beginnen in een gewoon schip met een gewone kapitein[Keyes] en een A.I. [Cortana]. Je wordt overvallen door de Covenant en je vlucht naar de planeet. Alleen de waarom mis je echt. Je mist gewoon iets en echt alles staat in het boek in een echt mooi verhaal. Je moet wel goed engels kunnen aangezien tie in het engels is. Dus een aanrader voordat Halo 2 komt. Lees het boek mensen! Bij Bol.com kan je em bestellen voor €10.99 (incl. verzendkosten)
He, is dit er in of bedenk je dit zelf? Ik vind dit wel goede punten, ondertiteling en theatre en die moeilijkheidsgraad alleen in coop, dat zou echt ontzettend vet zijn Alleen dan nog wat verbeteren