Dat is nou juist het leuke ervan. Ze kunnen hem zovaak uitstellen als ze willen, maar iedereen koopt hem toch wel. Ook al komt hij eind 2006 pas uit...
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Pfff, had ik wel verwacht,d enk dat de meeste spellen rond kerst komen, Halo 2, Fable(met wat geluk), Ninja Gaiden, Half-Life 2, Doom 3, Far Cry en Kameo
Nouja, mij maakt het niet zoveel uit. Maar ik denk dat ze alleen maar zichzelf de nek omdraaien door het uitstel. Net zoals hier al eerder werd gezegd heb je door de steeds grotere hype kans dat ie voor jouw verwachtingen tegenvalt.
Het spel is natuurlijk nog niet af. Is gewoon een hels karwei. Laat ze gewoon even hun werk doen. De reden dat ze een datum zeggen is om dat er mensjes zijn die telkens vragen "wanneer komt Halo 2 nou uit ?" Ook op dit forum wordt dit regelmatig gevraagd. Dus dan zegt Bungie (ook onder druk van Microsoft) het komt dan en dan. Dan gaat er iets niet zoals gepland en komt er weer tijd bij enz.
Ja en nu naar uitstelling dacht ik dat maart de maand der games zou worden echter is nu alweer de eerste wijziging aangegeven.
Kleinegeitje houd je toch he Ach boeiend of ie 2 maanden later uit komt, ze moeten 'm gewoon goed maken en als dat wat meer tijd kost is het wel jammer maarja... Ik vermaak me nog steeds wel met Halo 1 en bovendien zijn er net een aantal coole games bijgekomen, zoals Rainbow Six 3 en PGR2. *)
Tothegame zegt natuurlijk wel vaker dingen die niet kloppen...daar ga ik eerlijkgezegd niet meer vanuit. Ik vind het hardstikke logisch dat ze zo'n topper voor de kerst willen bewaren, en aangezien we Ninja Gaiden, Sudeki, Fable (?), Kameo en vele andere toppers in die tussentijd mogen verwachten, vindt ik het ook niet zo'n ramp. Waar ik onderhand wél moe van wordt is het telkens opgeven van een datum...eerst zou het November zijn...toen Maart, toen DEFINITIEF April, was gezegd dacht ik...en nu weer lopen schuiven. Zeg dan niets.
Toppers voor kerst bewaren is dikke zever. Mocht hij uitkomen in juni - april - zelfs november, vlak voor kerst, het zou allemaal niets uitmaken. Iedereen die Halo gespeeld heeft en het kon smaken, koopt Halo 2, ongeacht wanneer ie uitkomt. Kijk maar eens naar de eerste Halo, die verkoopt het hele jaar door goed.
Tja, wat volgens Ken Lobb al zeker is, is dat PDZ getoond zal worden op de E3 van mei dit jaar. Als deze echt zo geweldig is als dat de insiders zeggen dan kan Halo een beetje in de schaduw vallen.( met de nadruk op KAN !!! ) Ik hoop dat Bungie gewoon rustig aan doet, en Halo 2 niet rushed zoals bij de game ONI !!!
Damn, een pc-versie van halo1 uitbrengen en met allemaal vage trailers komen, maar halo2 gewoon afmaken ho maar! p.s.De halo pc is natuurlijk wel LOL.
Vage trailers? Ik vond die E3 trailer echt wel mega-stoer hoor Enneh, Halo was origineel voor de PC gepland, dus lijkt me niet raar dat ze zich daar ook mee bezig houden
Halo PC is niet eens afgemaakt door Bungie maar door GearBox, na de release van Halo op de Xbox heeft Bungie zich alleen nog maarop deel 2 gericht.....