1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 nu in de winkel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lipom, 13 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem bij GCshop besteld, en ik heb er geen probleem mee hoor!

    Ik heb toch pas donderdag genoeg tijd om te gamen, en ik heb 10 euri uitgespaard!
     
  2. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme!!! als ik dit geweten had... Ben Verdomme al de hele dag thuis, khad makkelijk naar een Intertoys kunnen gaan...
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok dan! :cool: _O_
     
  4. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk in dat geval geef ik je helemaal gelijk en het is ook niet zow dat ik het spel niet eerder wil spelen dan de release maar ik heb ook geen zin oom zoals ik al zei te smeken...in het geval dat dat zou moeten w8 ik liever de release af
     
  5. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal iedereen gewoon aanraden elke intertoys even in de buurt te bellen, de meeste verkopen halo2 vandaag al!
     
  6. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    waren ze ook maar zo soepel bij de replay :mad:
     
  7. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik geld had gehad dan had ik dat cker wel gedaan....want mogten ze hem dan verkopen dan wil ik hem hebben ook:p mja ik heb geen geld dus ik zal geduld moeten hebben

    *trekt in frustratie alle haren uit zijn hoofd*
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vanmiddag bij de dixons hier in amsterdam en die hadden em niet. Dus thuis bel k zo de bart smith en nee hoor die ook niet. Dus k zie opeens dat er vlakbij die dixons waar k smiddags was ook een intertoys zit, bel k daar heen krijg k te horen: we hebben hem wel maar we hebben ook net een telefoontje gehad dat we hem beslist niet mogen verkopen. AAAARRRGGGG, dus net pas. Als k smiddags die intertoys had gezien dan had ik em. naja zon ander gamewinkeltje krijgt em morgen en belt me op als ie der is dus. :D:D:D
     
  9. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben aan de ene kant blij dat ik hem pas donderdag krijg, want ik heb pas op vrijdag te tijd om hem te spelen.
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Over 25 hebben is hij in Gameplaza in arnhem te koop!
     
  11. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gehaald bij Intertoys. :D Ze hadden me vanmiddag gebeld en ik kon hem gewoon komen halen. Ik heb ook de L.E. besteld bij de Frs, maar ik kon niet meer wachten. Dan heb ik het spel maar dubbel. 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  12. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    me2 want donderdag de creative inspire 5500 halen :D want ik moet van halo 2 volop genieten en dus ook met dolby digital
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbel? wtf... Ik heb net weer gebeld naar eplaza en intertoys en niemand verkoopt em.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    same here :mad:
     
  15. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij de Intertoys in Echt gehaald.
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net de intertoys gebeld...

    Vanmorgen hadden ze hem inderdaad al verkocht. Maar als ze daarmee door zouden gaan kregen ze een boete. Echt balen dat ik dit niet eerder wist.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Botes.... MIcrosoft is echt een mongelenbedrijd als ze denken er iets me ete bereiken. Als ik Intertoys was had ik MS de deur gewezen en was ik lekker weer PS2's gana verkopen.
     
  18. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem vandaag bij de Intertoys in Rotterdam gekocht:D (Coolsingel?) Zat nog op school en had toen ff mobiel gebeld, of hij er nog was, en idd, hij was er nog. Dus ik gewoon weg uit de les om Halo 2 te halen:9 Ik wilde eerst de normale versie halen maar toen ik in de winkel stond liet de verkoper ook de LE zien, en die zag er zo vet uit dat ik die maar heb gekocht:) Pff nu nog tot kwart over 5 school...maarja daarna lekker spelen:p veel plezier met spelen voor iedereen die hem ook al heeft!!
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dus, ik heb met microsoft gebeld en die zeggen dat de verkoop illegaal is
     
  20. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    stomme zooi, ik ga de replay slaan voor hun gebrek aan service heb een dik driekwartier geleden ze gemaild, krijg maar niks terug, zwervers dat het zijn :p


    (ja indd ik kan niet wachten, hoe raad je het? :p)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina