1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 nu in de winkel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lipom, 13 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0

    microsoft heeft daar geen ene flikker mee te maken, sterker nog het zou mogen als er geen oficiƫle release was geweest, het zit namelijk zo dat er wettelijke afspraken zijn, zo mag een winkel halo2 niet verkopen voor de officiƫle datum, dat zou een vorm van valse concurentie zijn, dus daarom doen al die winkels dat niet, stelletje idioten als je het mij vraagt, elke winkel heeft hem volgens mij al lang!
     
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nogal oneerlijk, als de releasedate toch al verbroken is kan je net zo goed doorgaan, de eerste die gaat verkopen ( intertoys?) die krijgt de boete, de rest volgt gewoon met verkopen omdat anders de concurrentie oneerlijk verloopt en die zijn dan ook niet aansprakelijk voor dit gebeuren .

    Zed: bartsmit krijgt m morgen pas en dan kan ik m met een buitenkansje ( mn vriendin werkt er) hem misschien ophalen maar ik vind het eigenlijk wel oneerlijk ( ook dat ik m al iets eerder kan halen )
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  3. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens vt3k, domme winkels!
     
  4. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    laten wij met z'n allen de replay boycotten die nog steeds geen antwoord heeft gegeven :p (grapje hoor, dat is valse concurentie WAAARG)
     
  5. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gewoon bij de intertoys gekocht dus zal de rest van de winkels wel snel volgen met te verkopen
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina