1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 nu in de winkel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lipom, 13 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we eff focusen op een aantal nederlandse winkels die stout genoeg zijn m vandaag te verkopen ;-)
     
  2. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met een paar winkels, onder andere Bart smit te Laren en Top 1 Toy te Huizen die spellen voor de realese datum uitbrengen, dus ga vandaag even langs
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ben net bij intertoys geweest hij zegt dat hij hem zometeen binnen krijgt en ik word dus gebeld wanneer ik hij binnen is en dan mag ik hem komen ophalen!!
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    grmg *gaat ook bellen met de frs

    edit:\ snik niet dus |:- :'-(
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  5. Kunnen jullie ook even posten als jullie de Crystel XBox met Halo 2 hebben gezien.

    Vast bedankt!!
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    w00t, heb net gepatst in the green mile, ik mag m dus ook ophalen.
    wel lame dat ik deze topic nu pas zie staan..

    Ben verschrikkelijk zenuwachtig!
     


  7. You lucky BITCH !!!! :cool:
     
  8. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jah nog maar één nachtje slapen en dan kunnen al jullie bofkonten die halo 2 al gepre-orderd hebben, lekker halo 2 gaan spelen...en ik zit dan op mijn kamer te balen dat ik dat spel niet gepre-ordered heb en dat ik geen geld opzei heb gelegd om dit spel direct na de release te kunnen kopen... maja zo is het nu eenmaal gelopen en ik zal moeten wachten tot ik me maandsalaris gestort heb....maar als dat gebeurt is dan breekt in mijn huis de hel los...dan zal niemand die bij mij in huis woont de eerstvolgende dagen nog iets van mij horen en ik zal als een zombie weer te voorschijn komen als ik de sp van dit spel op elke moeilijkheids graad heb uitgespeeld... ik zal wel moeten want ik heb nog geen xbox live...dit is ook een van de dingen die ik komende maand ga kopen...en als dat zover is dan.......BE AFRAID.....BE VERY AFRAID.......:p
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    nog 2 als het goed is...
     
  10. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ohjah sorry mijn fout.....ik ben mijn gevoel voor tijd een beetje kwijt de laatste tijd dusseeeeee.....jah......
     
  11. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg vandaag of morgen ook een belletje dat ik 'm mag komen ophalen. Fable kwam bij deze winkel ook al eerder uit. Evenals PES 4, die daar de 16e uitkomt.
     
  12. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    welke intertoys??!?!?! in rotterdam :p
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja op de kleiweg.....ik post wel ff als die gast heeft gebeld.
     
  14. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haal em op de coolsingel ze hebben nog een LE en hij is net binnen thx voodoo ;)
    :D:D:D:D
     
  15. Ik ga zo heel Leiden even doorspitten.
    Ik hou jullie op de hoogte..
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    net intertoys effe gebeld.. komt vamiddag of vanavond, dus kom morgen ochtend wel langskomen :D
     
  17. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hem al in hilversum gesingaleerd?
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook iemand die hem al van de bart smit heeft?
     
  19. HaVoK NL

    HaVoK NL w00t!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk niet, Bart Smit krijgt hem waarschijnlijk morgen pas binnen en in de grotere filialen zullen ze hem pas donderdag verkopen. In een kleine vestiging heb je nog kans dat je hem morgen kunt scoren.
     
  20. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHhh KUT INTERTOYS. HAD DE HALO2 LIMITED EDITION BESTELD. BEL IK VANDAAG OP, ZEGGEN ZE DAT IK ER BUITEN VAL EN M NIET KAN KRIJGEN :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: NAAIERS DAT ZE ER ROND LOPEN, MIJ VOOR DE GEK HOUDEN :mad: :mad: :mad: :mad: :'-( :'-( :'-( :'-( BEN AL BEZIG AAN EEN BOOS MAILTJE AAN INTERTOYS, MISSCHIEN DAT IK NOG WAT KAN REGELEN.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina