1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 nu in de winkel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lipom, 13 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kunnen Jullie ook allemaal even checken of je die 'Halo 2 crystal pack ergens hebt gezien? En het dan hiero posten.
     
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    I-toys filialen hier hebben hem al wel, maar ze willen hem jammer genoeg niet aan me verkopoen voor donderdag(zelfs niet toen ik 5 euro erbij bood... ;))
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    En zo hoort het. Allemaal tegelijk op donderdag spelen :)
     
  4. Wat een Flikkers :D

    Ik denk dat degene die hem willen hebben snel moeten zijn.
    Het kan zo zijn dat Intertoy's gezeik krijgt en hem weer uit te schappen moeten halen tot Donderdag.
     
  5. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    net 3 filialen van intertoys gebeld 2 in S'hertogenbosch 1 in Zaltbommel en nergens willen ze em verkopen. dan maar wachten tot donderdag is ok wel zo eerlijk voor anderen( maar tog wil ik spelen:p)
     
  6. p@cm@n

    p@cm@n X-Box Fanatic

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    perfecte communicatie bij Intertoys...de ene winkel verkoopt hem al en de andere wacht rustig tot Donderdag ;)
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    IK HEB HEM!! intertoys rotterdam ik had z'n mazzel met de verkoper ik vroeg of ze halo al binnen hadden hij zei ja maar ik mag ze nog niet verkopen omdat ik er vanochtend al 1 verkocht heb en toen ben ik een hald toegeroepen maar toen zei hij nou okej jij bent de laatste dan zeg ik gewoon dat ik er vanochtend al 2 heb verkocht!! en ik heb zelfs de LE!!!
    gaat nu spelen voor wie het niet gelooft add me maar dan show ik dat ik op live met halo 2 kan.
     
  8. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes ik heb net ff e-plaza gebeld zeiden dat ze m alleen nog niet mochten uitgeven. :'-(

    Maar toen heb ik toch maar ff gevraagd of ze no een limeted edition hebben.

    En toen bleek t dat ze die nog hadden ook! :D :D :D

    Dus heb ik de limeted edition ff gereserveerd zonder allemaal op internet te hoeven doen *) *) *)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  9. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, net I-toys Steenwijk gebeld en die zeiden dat ze hem al hadden en ook al verkochten, dus ik heb de verkoopster er 1'tje laten achterhouden en ik ga hem zo ophalen!
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    gast daar woon ik achter!!!!! OMFG ik ben de deur uit! _O_

    -edit oke in m'n enthousiame vergeten dat ik geen geld heb... dus is het voor mij wachten op mijn bestelling bij de intertoys in boskoop, maar die claimen em nog niet te hebben.... bastards! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  11. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog maar even hier posten (zat in verkeerde thread zie ik nu):

    In Amsterdam bij Intertoys op de Eerste van Swindenstraat (bij Oosterpark) hebben ze er nog een stuk of 5.
     
  12. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, ik ben vanochten 9 winkels langsgegaan. Ik heb net 4 winkels opgebeld en NIEMAND verkoopt em. AAAAAARGH
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrr wat zou ik em ook al graag willen, maar aan de andere kant ik zit midden in me tentamen week dus misschien is het maar beter om nog ff te wachten zodat als ik hem heb ook meteen continue kan spelen in plaats van af en toe ff een kwarttiertje pakken... Maar toch degene die hem al hebben zijn maar lucky bastards :D
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Whehe :D Hail Intertoys _O_ :p :p :p
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja maar weet je hoe frustrerend het is als de intertoys bij je om de hoek em al verkoopt, en je moet wachten tot die loeders 1 kilometer verderop em ook eindelijk gaan verkopen... wat waarschijnlijk gewoon donderdag gaat worden.. Laatste pre-order voor mij...:p
     
  16. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben donderdag kllaar met mijn tentamen week :D maar heb nu ongeveer al 5 winkels afgebeld. Kent iemand nog een winkel in eindhoven/den bosch of omgeving waar ze m nog hebben>? Limited edition he!!!
     
  17. Joopie

    Joopie Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mn exemplaar morgen halen mij dimension plus :D

    ze hebben em al binnen..alleen ze verkopen m vanaf morgen :D 8) *)
     
  18. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeeeeeessss Heb M Besteld. E-plaza EINDHOVEN!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ SHIT INTERTOYS MAAR IK BEN ZO BLIJ!!!!!!!!! HEB M WAARSCHIJNLIJK MORGEN!!!!!! _O_ _O_ 8) 8) :cool: 8) 8)

    Wel 10 bedrijven opgebeld, maar dat had ik er voor over!!!!
     
  19. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in de plaatselijke intertoys heb ik mijn Halo2 LE exemplaar al kunnen ophalen _0_ voor 65€, maar ach, hij is het geld waard.
     
  20. fetEX

    fetEX Guest

    jongens ik kan zo niet meer leren ik heb de afgelopen 2 dagen al 4 onvoldoends
    ik kan het niet meer houden ik MOET hem nu hebben !!
    ik neem een enkeltje naar amerika!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina