Halo 2 nu in de winkel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lipom, 13 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een elllende.....echt hoor...jullie allemaal hebben hem morgen of overmorgen of de dag daarna...en zal ik jullie nu eens wat vertellen.....ik moet nog gewoon fokking 2 hele weken w8en tot ik me salaris binnenkrijg...Grrrrrr....*idee*....w8 eens misschien meot ik mijn allerliefste ouders eens een keertje heel leif aankijken zodat ik hem al voor die tijd kan halen....

    *stormt de trap af, om het voor te stellen aan zijn moeder*

    *strompelt heeel erg teleurgesteld terug naar boven*

    AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH............
    jah jullie raden het al HET MAG NIET!!!!!:mad::mad::mad::mad: waar zijn ouders ook al weer goed voor als ze je geen geld willen lenen.....
    nou moet ik dus gewoon 2 hele lange weken w8en voor ik Halo 2 kan spelen...
    maarja aan elk nadeel zit ook weer een voordeel..en het voordeel is dat ik zodra ik halo heb ook meteen xbox live heb:D:D:D
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus een groot deel van de winkels verkoopt m al maar gc heeft m natuurlijk nog niet :mad:
     
  3. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand uit twente hem al?
     
  4. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhuhahaha k heb hem al sinds zondag via Favour Games *) :9 ... btw wel wat voor intertoys om gewoon te gaan verkopen voor de release date.
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Donderdag, Thijs heeft net te horen gekregen dat ze ALLE HALO 2 die ze hadden besteld, morgen gewoon krijgen.

    Alles wordt morgen verstuurd en je hebt hem dus donderdag.......tenzij de TPG het voor je verpest!
     
  6. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man..Volgens mij alleen een Bart Smit..
     
  7. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    8) moet hebben NU
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook gelezen ja, egt vaag, waarom kunnen die leveranciers niet direct aan gcshop leveren, duurt ook weer 1 dag langer voor ons, best flauw :'-(
     
  9. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Halo 2 nu ook :D Heb hem van de intertoys vandaan.
    Best vet, ga zo maar even de singleplayer spelen :D
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Yip, heb hem vanochtend ook bij de Intertoys kunnen scoren. Ik was de eerste. Grote kans dat ik hem zelfs eerder heb dan de personen die hem bij die Intertoys hadden gereserveerd, zeker nu dat ze zoveel minuten nadat ik hem gekocht had doorhadden dat ie pas voor donderdag is :).
     
  11. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..Ik denk dat ik maar ga bedelen bij Centraal STation..kWil niet tot 23e wachten..
     
  12. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zouden mij eens moeten zien maselaars met halo2, ik zit hier met e-mail, met 2 telefoons en dit forum te wachten, en te wachten, en te wachten, op antwoord van de replay, ik word gek, ik heb nog nooit zo graag een spel gewild :D
     
  13. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me nou echt helemaal niks he....een spel hebben voor dat de officiele release is...kunnen jullie die spanning niet aan ofzow....ik bedoel bijna iedereen moet w8en en jullie dus officieel ook maar omdat jullie een beetje massel hebben krijgen jullie hem eerder ok mazzel is altijd mooi natuurlijk maar ik zou niet eens willen spelen totdat hij officieel gereleased is
     
  14. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk wel joker, het is toch niet jou probleem als je mensen jalours maakt :p, nee maar ik moet hem hebben en ik kan indd de spanning niet aan :p
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat een lulverhaal zeg? Je zou hem niet eens eerder willen spelen zegt ie!!! Tuurlijk niet, als jij vandaag langs de intertoys loopt en je ziet hem liggen, dan wacht je natuurlijk liever tot de 11de toch? Yeah right. Als hij al verkocht wordt, dan is het gewoon legaal en dan zal de release datum gewoon vervroegd zijn. Ouwehoer
     
  16. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Die wat hem bij GCshop hebben besteld hadden hem beter gewoon in de winkel kunnen halen :p.
     
  17. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net halo 2 gekocht in wolvega das in friesland vlak bij heerenveen zon 20 km afstand ik vroeg zo hebben jullie halo 2 ja zegd de verkoper is net binne en verkocht em ook gewoon direkt echt gaaf
     
  18. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom doen al die winkels toch dom over 'valse concurentie' terwijl ze gewoon alemaal hem al hebben :confused:?
     
  19. joker???

    joker??? A.k.A TheeDoekjE

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    eigk heb je wel gelijk, als ik hem in de winkel zou zien liggen zou ik hem idd meteen kopen maar ik zou niet bij de eigenaren gaan smeken om hem eerder te verkopen ik bedoel dan wacht ik liever rustig in spanning af...de kick van het eerste keer spelen zal tog wel het zelfde blijven
     
  20. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook niet gesmeekt vroeg aleen of ie er was en hij was er en ze verkochten em direkt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina