Bijdehandje , ook als je gewoon je vinger te lang op één plek houdt laat je een dikke afdruk achter. Wat ik vooral het handige vind is de tips die je her en der vindt, als je ze leest denk je logisch, maar anders denk je er gewoon niet aan. Zoals met die vehicles e.d. op de radar, ik had eerst niet door dat die grote stippen voertuigen waren . @ Iosh, wtf, adviesprijs is €14,99
ik heb m bij de gameexpo gekocht, er staan walktroughs in en alle multiplayermaps. en er staan allerlei tips in, maar die weet je al als halo 2 fan dus niet echt handig ofzo
Had hem ook gekocht bij FRS op de Game-expo, Weinig in gebladerd (vanwege de spoilers vwb SP campaign. Maar de maps staan er gedetaileerd in opgenomen, en dat is iets wat je op MP gebied makkelijk er bij kunt houden, dus waar de wapens liggen etc etc, uiteindelijk ben ik van mening dat je de game het beste leert door het veel te spelen, dan weet je uiteindelijk ook hoe alles zit. (dus eerlijk...voor mij was het meer voor de heb), maar qua guide zit ie heel goed in elkaar, en in full colour!! Game on
Ik heb hem eindelijk binnen ,en ik vind hem VET ... Hij is veel groter en zwaarder dan ik verwacht had (dat zei mijn vriendin ook nog ) Enorm veel bladzijdes en hoop toffe platen enzo... Kortom