Je kunt ze dus misschien unlocken. Beaver Creeck zit er ook bij. (wat eerst bendenaamkwijt-Creeck was)
Battle Creek!!! whoehoe mn favo mp-level zit er weer bij ik daar met assault rifles en ik ben onverslaanbaar
thanks Spoiler ik zag op dat filmpie dat ze met rotsblokken naar beneden gooiden, als je hiermee de tegenstander raakt gaat ie dan dood?
Systemlink: -1/4 man per xbox -Maximaal 16 spelers -Maximaal dus 16 xboxen aan elkaar gelinkt(in dit geval 1 per xbox) Maar als je dus 4 xboxen hebt met 16 controllers kan je gewoon met 4 mensen per xbox linken. Je kan dus elke combinatie uitkiezen!
helemaal lekker! die offline-multiplaya! doe nix anders helaas lijdt de studie er wel onder, maar voor zon vet goeie game heb ik het allemaal ervoor over!!
Dan heb je nog geen 4 player splitscreen gespeeld, want dat zie je wel dat je performance achteruit gaat, ook vind ik het scherm veels te druk in multiplayer met spliscreen. Je hebt toch al zon klein scherm en dan zie je superveel dingen in je scherm zoals icoontjes en pijltjes. Ze hadden beter de graphics wat terug kunnen schroeven als je met 4 spelers op 1 tv speelt.
Daar houd ik je aan... Gamertag: Kelovitz In het begin toen ik verticaal split-screen speelde vond ik het best slecht. Ik zocht steeds naar de horizontale mode. Nu maakt het me niet uit want ik heb sowieso een breedbeeldtelevisie.
khoop dat de offline multiplayer wel retegoed is. Ik kan niet anders spelen (behalve dan de singleplayer en die schijnt ook wel goed te zijn). Ik heb er nu wel weer een reden bij om Live aan te schaffen
Hang 'Em High heb ik me altijd wel mee vermaakt..Maarja..Derelicts was voior mij toch altijd het leuktste multiplayer landje.. Fucc..Nog 13 dagen wachten voordat ik em kan halen..
dus nooit een dvd'tje geript in je leven? hypocriet vind ik dat. Halo 2 is ook gewoon software welke door een fout van de fabrikant is uitgelekt. ( misschien wel een tactische zet van Microsoft?) Als ik illegaal Halo2 in de schoot krijg geworpen dan speel ik hem! en dan gelijk ook helemaal uit gespeeld. sorry maar ik wilde gewoon laten weten dat de multiplayer helemaal te gek is...en dat is een mening, hoe ik daar aan kom is mijn probleem en geweten.
vind de nieuwe levels wel ff wenne.... hang em high jammer genoeg niet hoe mep je iemand van een ghost? moet het echt ff weten