hey, ik heb een probleem met offline multiplayer (co-op in dit geval) me beeld staat op verticaal... en ik weet5 niet ho eik het op horizontaal kan kijrge me beeld.... iemand kan me hierbij helpe? please alvast bedankt
Waarom heeft halo 2 (en deel 1) geen bots in offline single player. Vaak speel ik met 3 en soms met 4 man. Maar het zou veel leuker zijn als je een stuk of 8 bots erbij zou hebben. Nu spelen in multiplayer dan maar timesplitter (halo vind ik stukken beter) omdat daar meer mogelijkheden zijn.
ik heb de hele avond system link gespeeld, echt zo vet! en de klep van een wraith aan gort rammen en een granaat erin mikken is gewoon so 0wnen!
Ik vind het echt jammer dat er maar zo weinig maps in de mp zitten. Helemaal weinig maps die een beetje fatsoenlijk met zijn vieren te doen zijn. Wapens zijn wel leuk om mee te spelen.
Ik zit dus met hetzelfde probleem. Je kan het oplossen door je xbox niet op widescreen te laten staan maar dit is natuurlijk onzin !!!!! Ik heb alle ptions al afgezocht wie kan ons helpen Ik heb namelijk geen breedbeeld gekocht op hem gewoon op normaal beeld te laten staan Alvast bedankt.
Als je hem op breedbeeld hebt staan dan gaat het beeld op verticaal. Ik wil gewoon op breedbeeld spelen maar dan horizontaal. Kan me zo irriteren dat bungie dit niet eens voor mekaar kan krijgen Trouwens wat heb je eraan dat je met zijn vieren online kan. Netalsof je dan nog ene fuck ziet wat er allemaal gebeurd. Daarvoor zijn de levels gewoon te groot en staan er teveel ditjes en datjes in een level. Voor de rest supergame !!!
grotere tv kopen of op een beamer spelen, is het net of iedereen z'n eigen 50 cm diagonaal tv heeft. (heef ervaring ermee + halo 2 )
jazeker! en werkt alleen met voice niet al te geweldig, moet alleen nog ff Halo 2 op xbl proberen om dat egt te vergelijken, maar ik denk dus dat dat daar beter werkt + iedereen heeft daarbij een comunicator als het goed is...
Heb op XBC weinig problemen met mijn headset. Het werkt, en het werkt goed En je kan altijd tegen je ouders zeggen, dat het goed is voor je engels
Zit er weer co-op bij? Ik had gehoord van niet. Beter van wel? Kan iemand het bevestigen (van wel of van niet)??
Je kan bij je xbox zelf(dus zonder game erin) het instellen(horizontale splitscreen) Btw het ziet er echt prachtig uit die co-op