Geloof mij, Swordball is gaaf! Gisteren de hele middag met 2 Xboxen met zijn 4/5en SystemLink gedaan. En dan vooral Swordball ^^ Het speelt erg goed allemaal!!!
Ik heb een vraag, kun je tijdens system link mmet elkaar praten via de headset? Want bij Ghost Recon lukte dat niet bij mij.
hey bij mij is opeens het beeld verticaal gesplitst als je met z'n 2e bent,. weet iemand hoe je dit kunt veranderen?
Player 2 zijn joypad in slot 3 doen van de box werkte bij mij perfect dan zit je ook in het keuze menu links boven en links onder .
ja verder kijken dan me neus lang is. Ik typ in de search optie verticaal, daarna horizontaal, daarna splitscreen, en ik krijg geen results, dan denk ik niet dat het al gevraagd is.
xbox tv instellingen op breedbeeld: beeld vertical xbox tv instelling op letterbox ofzo: beeld horizontaal.
Nee dat kan niet.. Ja bij games die live ondersteunen zoals unreal en halo2 en ghost recon etc, bij de rest niet.
eej k had een mail gestuurd naar mediamarkt en die zeiden dat t wel mogelijk was om met bots te spelen in multiplayer je moet dan wel me zijn 2en spele