halo 2 op 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jorisB, 11 dec 2005.

1. naseer007

naseer007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2 XBOX 360

Hey , ik speelde eerst HALO 2 Singelplayer toen was die singelplayer verandert nieuwe levels enzo en blef hij vastlopen :confused: moest ik opnieuw starten. Maar ik heb ook geen V 1.2 bij mijn staat hij V1.1
    Hoe moet ik v1.2 krijgen want Online lopt hij ook soms vast

2. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja waar kan je die 1.2 update vinden ik kan em echt nergens vinden??? help me:p

alvast bedankt

TheOne....

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hij update automatiche

4. BBE TheOne

BBE TheOne BBE Forever!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik maar mijne staat nog steeds op 1.1! dus ik weet niet hoe jullie aan die 1,2 komen:confused:

5. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    als hij het goed doet is er niets aan de hand :)

6. Huricos

Huricos Legendary

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb H2 nog niet online gespeeld op de x360, dus daar kan ik niets over zeggen. Ik heb wel een ander probleem:

Vooral de langere tussenfilmpjes lopen soms niet synchroom met het geluid. De cut-scene waar de chief "de bom terug geeft aan de convenant" verschilt soms wel 2 seconden. Dit heb ik trouwens ook soms waneer ik een DVD kijk. Hij valt een halve seconden achter "of voor, pick your poison" en na een tijdje schokt de film en zit hij weer gelijk.

Zijn er anderen die hier last van hebben?

7. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Bungie heeft gezecht dat het gewoon nog steeds Halo 1.1 is maar met wat kleine bug fixes en de Hack/cheat beveiliging geval. Maar het is nog steeds Halo 1.1 dus al staat er Halo 1.1 en je kan gewoon Matchmaking spelen heb je de laatste nieuwe versie van halo 2 die er is.

8. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ook zo laag volume via de headset bij Halo 2 op de 360? Ik kan mijn vrienden in Halo 2 bijna niet verstaan, zo zacht...

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey een bekende :9 Maar uhm ja, ik merk wel wat verschil qua headset van de gewone Xbox en de X360, maar niet in zo'n mate dat het me stoort....

10. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Waar kan je die halo 2 update downloaden?

gewoon op xbox 360 live ?? :eek: ofwat?

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Hij update hem vanzelf als je op live zit en halo 2 erin gooit. En je moet toch eerst de map packs allemaal weer downen voordat je online kan.

12. lapino

lapino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag Halo2 gekocht, in xbox360 gestopt, update gedownload (stelde hij zelf voor) maar blijft in 4:3 spelen en geen widescreen. Is dit op te lossen?

13. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ lapino:dat moet je gewoon instelle
    maar ik heb allemaal problemen als ik campaigns ga doen, na een tijdje heb ik op een deel van mn scherm een vage schaduw zitten, een deel van t spel dat niet meer weggaat :confused:

14. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor dubbelpost:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

15. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Kheb een dringende vraag. Mijn xbox 360 doet heel raar met halo 2 erin. Als ik niet op live wil laad de xbox geen 1 map (geen multiplayer en geen single player) en als ik op live wil dan staat er dat MS een dringend bericht voor me heeft en ga ik naar account management. Daar ken ik niks doen. Help me AUB want mijn clan heeft me nodig :p

16. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben ondertussen wel gewend aan de gameplay het enige is sinds ik de 360 heb lukt het vaak niet om de maps van halo 2 te laden in custom games heeft iemand daar ook last van ooh en ik heb mijn sensetivity op 4 staan en ik kan er prima mee gamen waarom heeft iedereen em zo hoog staan begrijp het niet.

maar ik vindt wel de grafics van halo 2 is stuk vooruit gegaan stuk scherper.

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    De maps laden lukken vandaag ineens wel. Alleen ik kan nog steeds niet online. Ojah ik kan wel online bij PDZ.

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik bij mij halo2 speel op de 360 dan loopt ie op de gedownloade maps heel erg traag. de rest van de games draaien allemaal perfect. weet iemand of je daar nog wat aan kan doen?? verder draait de game wel goed op de 360.

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook dit probleem (het dikgedrukte). Hij begon automatisch met het downloaden van vanalles, maar zodra ik online wil gaan spelen, krijg ik die melding. Ik heb verder geen mappacks kunnen downloaden.

Wat moet ik doen om dit spel te laten werken, is mijn Xbox spellen Emulator ge-update met die download (ik moest 2x iets downloaden).

Waar kan ik eventueel die emulator patch vinden voor mijn xbox spellen, en hoe kom ik online met Halo 2?

20. ThaFridge

ThaFridge Woei

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik vind halo 2 niks meer aan op de 360 net als of de controller te langzaam is... En de halo 2 heeft nu echt een framedrops gekregen vind het wel jammer maar goed er komen nog goede games uit in de pipeline!

Deel Deze Pagina