halo 2 op 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jorisB, 11 dec 2005.

1. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Schop*

Afgelopen week is er een update geweest voor de BC, en heb gehoord dat nu alle games wat soepeler lopen. (Ook de games die niet in het lijstje staan van die ge-update zijn)

Kan iemand mij vertellen of Halo 2 nu goed loopt? Want dan schaf ik hem aan voor de 360.

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan al heel lang niet halo 2 doen op m;n xbox360, eerst wel een tijdje, (had toen ook al last van de framerate die wat slomer lijkt) en nu load het spel helemaal geen lvls meer online. Best jammer, en ik heb geen zin om xbox360 op te sturen :p

3. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Ook met de nieuwe BC update?

4. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
  5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet ie het goed

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Help ! :+

Ik speelde net een paar dagen Halo 2 via xboxlive op me xbox360 en nu geeft hij telkens aan dat ik niet meer kan spelen op Live met Halo 2. Er staat nml: 'Je hebt een berichte ontvangen van XboxLive, ga naar Xbox Managment, klik je daarop kom je nog geen steek verder. Ik kan dus voor geen meter meer op Live met m'n xbox. Komt dit doordat me Live Settings staan op Moderate, of wat is het :'-(. Echt vaag want een paar dagen geleden speelde ik het nog elke dag.

Wil een best een filmpje maken van wat er gebeurt maar ik krijg dus telkens de melding van Je hebt een berichtje van XboxLive :confused:

7. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    post filmpie zou ik zeggen

8. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik eerst dus ook. Maar naar lang zoeken ben ik erachter gekomen dat het aan de familly settings ligt want daar staat dat je oude xbox games over internet spelen geblokkeerd en dan moet je unblock doen en dan doet hij het weer;)

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ah bedankt unitbuster :) Ik zal vanmiddag direct kijken.

10. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    no problemo ik weet hoe irritant het is want ik heb zelf een maand moeten zoeken voordat ik het wist. En het is natuurlijk zonde om halo2 niet meer online te kunnen spelen..:)

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ah hij doet het weer :cool:. Eindelijk weer noobs ownen :p

12. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je nu zeker nog op een laag level :cool:

13. Hara-K1ri

Hara-K1ri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, vele van die Xbox games die je wilt spelen op X360 gaan nog niet, of de update is niet altijd in orde, ik heb dit ook bij sommige spellen, maar dat is dan gewoon het beeld dat soms eens een foutje toont, zoals in Fight Night 2004 dat het hoofd langs de ene kant kaal is...

Deel Deze Pagina