IK SNAP JULLIE ECHT NIET GEWOON!!!!
Het is net of halo 2 een of andere god is !! jullie worden helemaal gek.
Branden kunnen jullie wel en dan heb ik het over dvd'd muziek etc jullie doen het ALLEMAAL. Dus niet aankomen met die bullshit dat je dat nooit gedaan hebt! het is en gebeurd gewoon! Over deze dingem hoor ik niemand klagen oh neen andere xbox games.....waar zijn de topics daarover?? ik hoor ook niet dat mensen juiced al spelen terwijl die niet eens meer uitkomt! nee dat maakt allemaal niets uit, BAH ik vindt het zo zielig dat jullie zo nsb - achtig bezig zijn omdat het alleen om halo 2 gaat. jullie zijn de zielige mensen, hier een beetje lopen liegen dat jullie niets branden en dat het zo slecht is. Ik speel halo 2 gewoon (ja ban me maar als jullie dat goed doet!) maar ik koop hem ook gewoon! Ik wil ook gewoon de LE maar ik laat zo'n spel niet liggen! En adt is hetzelfde van muziek/dvd, als er een leuke film draait in de bios hebben de meeste hem al op dvd!Er zijn vast hier meer mensen die het met me eens zijn dat jullie je lopen aanstellen als een stel baby's! Sorry maar dit lucht ff lekker op
Laatst bewerkt: 7 nov 2004