Ik vind het echt absurt dat een spel zoveel aandacht krijgt. Helemaal aangezien het niet eens zeker is of dit spel wel zo goed wordt. Ik zou het ergens wel grappig vinden als bv Doom3 of Half Life2 tig keer beter zijn. Het is uiteraad niet te hopen voor alle Halo fans.
Ja natuurlijk is het overhyped. Bijna op het hysterische af. Maar.................dat zorgt ervoor dat het lekker verkoopt, toch? Halo 2 is Halo 1, ietsje meer, ietsje beter, maar overwegend hetzelfde.
Ik denk dat halo 2 op somigen momenten wel een beetje overhypt is, maar dat is natuurlijk niet gek aangezien halo het meest gespreelde spel is op de xbox. Verder denk ik dat halo 2 wel aan de verwachtingen van de meeste mensen zal voldoen.
dat hypen doe je zelf! als iets gewoon gehypt is dan komt dat grotendeels door de fans die gewoon graag hun meningen over het onderwerp willen praten! dit is een langverwachte titel die gewoon gehypt is juist door de fans! Okej bungie houd de spaning erin! maar ik heb games gezien die super gehypt zijn zoals fifa etc
De verwachtingen voor Halo2 zijn zo abnormaal hoog dat het minste wat velen verwachten perfectie is. Dan noem ik een game overhyped. Het zal best een goed spel worden, misschien ook wel de beste xbox-game ooit. Maar perfectie gaat niet lukken.
Natuurlijk is Halo 2 overhyped, elke xbox site die ik bezoek zie ik meteen dat halo gasje op de frontpage (sorry ik haat halo) Halo is misschien wel een goede game maar iedereen heeft er andere verwachtingen van. Kan je nu van te voren al zeggen dat als het spel uit is er meteen reacties zijn o.a.: De wapens vallen me tegen, Het spel is te kort, Het is te moeilijk MaMaAaAaA Het perfecte spel is nog niet gemaakt en zal ook nooit komen. Als Halo 3 wordt aangekondigd begint het weer van voor af aan en dan krijg je weer deze reacties: w00t t00t dit gaat ownen!, MAN DIT SPEL GAAT PWNEN!!, PRE ORDER!!! (je weet wat ik bedoel) nutteloze topic is dit...
Wat dacht je van die weekelijke updates, ze maken ons gewoon zo nieuwsgierig zodat wij meer willen weten, die lui zijn echt wel overgehypt, ook al laten ze weinig los, maar dat doen ze echt wel expres!
Dit is de intelligentste opmerking tot nu toe Je hebt helemaal gelijk. Pas na de release kan je beoordelen of het spel voldoet aan alle verwachtingen. Niet eerder.