nog meer nieuwe maps , volgens mij komt er wel een map-editor bij! ik vind dat je met die mappack al heel veel keuze hebt!
Ik gebruik die controller voor sommige PC games jah. Probeer Devil May Cry 3 maar eens met een toetsenbord te spelen Klopt, maar ook die heb ik niet.
Het enige jammere aan een controller op de pc is dat ze eigenlijk gewoon pc toetsen emuleren tog? en omdat je pijltjes toetsen enzo niet het verschil weten tussen hard of zacht drukken vind ik het vreemd spelen met een controller op pc, al speel ik mn meeste pc games met controller.
Sarcasme Van Wikipedia Ga naar: navigatie, zoek Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκαζω (sarkázoo) = ergens vlees vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan. Deze stijlfiguur is scherper en harder dan ironie, maar milder dan cynisme.
Ik heb ook geen xbox, maar Z3R0-P4R4DOX had, net zoals ik, een xbox(360), en toen hebben we hem verkocht, maar het forum is gewoon gezellig dus blijf ik. Ik ben nu pc gamer, maar ga voor april een 360 kopen.
Ik had alle consoles, inclusief Xbox en X360 plus de handhelds....maar heb een tijdje geleden alles verkocht en game nu voornamelijk alleen nog maar op de PC en de Wii. Hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik niet meer precies, maar ik kan hier ook prima posten over meer dan alleen Xbox dus ik heb niet direct een rede om naar een ander forum te verhuizen
Zo, net even de Gameplay filmpjes gevonden en aan de startpost toegevoegd. De gamplay van Beaver creek is net 10 minuten oud Zoals je ziet, is alles exact hetzelfde. Als je goed kijkt zijn eigenlijk alleen de lichteffecten iets scherper, maar het verschil met de xboxversie is te verwaarlozen.
Ja echt hè? Ik heb trouwens de nieuwste gameplay er weer bijgezet, deze keer op sanctuary. Hier speelt die gast nog slechter dan in de andere, hij probeert bijv. iemand die met t sword loopt te beatdownen
Hoe zit het met matchmaking, word dat ook gebruikt op de PC versie of komt er een open lijst met allemaal public en private servers?
Dat was juist het leukste op de xbox imo... beetje kloten met nubs met een Energy sword Liefst met het nodige gelach op Live ^^ Ach.. tis een manier om de hele franchise weer even in het daglicht te gooien. Goede timing om mensen die geen xbox hadden en geen 360 hebben, kennis te laten maken met Halo, en om van daaruit te hopen dat ze Halo3 persee willen hebben. Slimme zet dus, al zien de graphics er niet up-to-date uit.
Het is gewoon saai om te zien hoe hij speelt. Maar boeit tog niet zoveel dat het er niet ubermooi uitziet? Halo heeft altijd al uber gameplay gehad dus datkomt wel goed :>
Ik ben op zoek naar XBWers die Halo 2 op Vista spelen. Laat ff een berichtje achter met je gamertag, misschien kunnen we een gezellig clubke oprichten !