1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Halo 2 (PC)

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 8 jan 2007.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee joh, ik heb er inmiddels wel weer aardig wat maar ik volg ook een hoop games ;)

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  2. ViperMike

ViperMike Guest

Ik zie het al voor me, halo2 op de pc. Iedereen wilt die sniper, aangezien het no-scopen nu een stuk makkelijker is. Dit word nog erger dan op de xbox.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik denk dat dit spel juist niet verkoopt. Bijna niemand heeft vista man;) en ten tweede de mensen die een xbox hadden of hebben die halo 2 wel man ! :) en dan gaan ze dit spel echt niet kopen voor alleen wat meer maps want de gfx zijn nagenoeg hetzelfde :9

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Onderschat vista niet hoor... zat mensen hebben het.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A) De graphics zijn beter
    B) Meer maps
    C) Map-editor
    D) Achievements
    E) Muis en toetenbord besturing mogelijk

Ik geef je even 5 redenen waarom Halo fans met een PC + Vista dit gerust (nog) eens aan zouden schaffen ;)

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat klopt, maar weinig mensen zijn van Windows XP overgestapt naar Vista. De meeste Vista-gebruikers zijn de mensen die het besturingssysteem standaard bij hun computer kregen.

7. ViperMike

ViperMike Guest

Geloof me nou maar, die sniper vernaait heel de multiplayer. Op de xbox draaide het al alleenmaar puur om de sniper als je naar de MLG spelers keek. En nu op een pc met een MUIS. Ben benieuwd wat ze eraan doen.

8. Phoubus

Phoubus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oud nieuws, gaat niet werken

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou er wel rekening mee dat je op de Xbox enige vorm van auto-aim hebt, op de PC heb je dit voor zover ik heb kunnen merken niet. In ieder geval niet met muis en keyboard, 360 controller heb ik nog niet geprobeerd.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  11. ViperMike

ViperMike Guest

Ik speel liever op een pc met muis en toetsenboard en geen auto-aim. Dan met een controler en auto-aim.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me too, daarom vind ik Halo 2 ook lekkerder spelen op de PC. Tis dat Halo 3 voorlopig nog niet op de PC uitkomt, anders had ik die ook liever op PC gehad.

13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    GOH DAT IS LANG GELEDEN DAT ER IEMAND HIER HEEFT GEPOST.

Ik heb hem net binnen gekregen, en zoek wat mensen die niet aan de andere kant van de oceaan leven en af en toe nog zin hebben om mij in te maken met die kutmuis/toetsenbord :)

Voeg me toe: Marruk!

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb ook H2, misschien kunnen we eens wat doen aan die MP achievements ;)

Deel Deze Pagina